prijs moto73 en Motor.........:S

Mr.Zed

MF veteraan
11 okt 2002
6.285
2
Zuid NL
Ik zag deze in de winkel en ze kosten nu dus €4,50!!!

Is dat al lang? :? ik lees die bladen weinig meer tegenwoordig, het meeste 'nieuws' staat toch op internet. En nu al helemaal niet meer denk ik, veel te duur voor zo'n dun blaadje. B|

Volgens mij is het die uitgevers een beetje in hun bol geschoten. B| Voor hetzelfde geld koop je de veel betere en dikkere Motorwereld of Motoren en Toerisme.
 
hmm, beter niet kopen.. op internet heb je t nieuws en de testen veel sneller en goedkoper..

alleen jammer dat je t niet onder je hoofdkussen kunt leggen om van te dromen |(
8-)

@ mr zed -> Als ik mn rbw en mn fiets heb (met n btje mazzel in de volgende maand) dan kom ik in september wel n keer binnenwandelen bij t ESMC

grz daydreamer
 
idd, heb ff snel gekeken :o
Ben abonnee, was me nooit opgevallen.
Koop de kicXstart ook wel eens los, die is € 4.95 :X
 
hmm, beter niet kopen.. op internet heb je t nieuws en de testen veel sneller en goedkoper..

alleen jammer dat je t niet onder je hoofdkussen kunt leggen om van te dromen |(
8-)

@ mr zed -> Als ik mn rbw en mn fiets heb (met n btje mazzel in de volgende maand) dan kom ik in september wel n keer binnenwandelen bij t ESMC

grz daydreamer


Hardstikke leuk Daydreamer! *D

Zonder RBW en motor ben je ook al welkom hoor. We hebben komende maand vanwege de populariteit zelfs 2 clubavonden zoals het er nu uit ziet. 13 Juli is clubavond en 27 Juli nog eentje extra. :) Dus het gaat allemaal gewoon door in de zomer.

on topic: Leuk als je een abonnement hebt. Daar zullen de prijzen dan vast ook wel van stijgen. :?
 
Ik heb helemaal niks tegen reclame van motorbedrijven of andere die leuke onderdelen kunnen leveren
Hoe moet je anders aan adressen komen
Ik vind dat juist een voordeel van kickstart ,voor wat betreft de rest is het iets beter geworden dan een jaar geleden
 
Hardstikke leuk Daydreamer! *D

Zonder RBW en motor ben je ook al welkom hoor. We hebben komende maand vanwege de populariteit zelfs 2 clubavonden zoals het er nu uit ziet. 13 Juli is clubavond en 27 Juli nog eentje extra. :) Dus het gaat allemaal gewoon door in de zomer.

hmmzja, als ik naar een motorclub ga, ga k in stijl 8-)
die 2 dagen gaan niet zo uitkomen denk, hebben jullie in augustus ook nog iets, of tijdens de intro ? (dan ben ik toch de hele week (iig lichamelijk) aanwezig) die kindjes kunnen best wel ff zonder papa O-)

als t meezit rij ik voor half Juli af, dus zo lang hoef ik niet meer te w8en :P
 
hmmzja, als ik naar een motorclub ga, ga k in stijl 8-)
die 2 dagen gaan niet zo uitkomen denk, hebben jullie in augustus ook nog iets, of tijdens de intro ? (dan ben ik toch de hele week (iig lichamelijk) aanwezig) die kindjes kunnen best wel ff zonder papa O-)

als t meezit rij ik voor half Juli af, dus zo lang hoef ik niet meer te w8en :P

Tweede dinsdag van Augustus ook weer clubavond. *D En bij de intro zijn wij ook zeker te weten anwezig. *D Ik zal je nog wel ff op de hoogte houden en dan kan je met kids langskomen. *D
 
Ik heb een paar jaar geleden al mijn abonnementen opgezegd, toen ik via de kabel ging internetten. Alleen op vakantie wil ik nogal eens een tijdschriftje kopen. Maar inderdaad, de prijzen liegen er niet om.
 
Ik heb hier de Moto73 en de Motor naast me liggen.

Moto73 = €4,50 elke 2 weken
Motor = €4,95 elk maand

Tja, het zijn aardige prijzen, maarja, dan hebbie ook wat joh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan