Prijs nieuwe remblokjes?

Edoll

Die hard MF'er
12 jun 2002
527
0
Hoogezand
Zoals de titel al doet vermoeden.. hoe veel zal het me ongeveer kosten om een nieuw schijfremblokje (voor) te laten monteren en nieuwe trommelremdingetjes (remschoentjes ofzo?) achter? - dit omdat

1) de voorrem kan ik al niks van een uitstekende remblok ontdekken (remt nog wel goed)
2) achterrem stelt al geen fuck voor (weet ook niet of die versleten is of niet)
3) weet ik tenminste bij welke KM standen ik me weer zorgen moet gaan maken

dus.. kom maar op, wat zijn redelijke bedragen? (kan ik meteen kijken of ik daar niet te duur uit ben)
 
gewoon zelf doen. dan kost het een paar tientjes
en als je dat niet kan, ga je 1 keer naar MotorXtra, doe je het onder begeleiding, daarna kan je het altijd zelf.
scheelt je zo 100 euro
 
gewoon zelf doen. dan kost het een paar tientjes
en als je dat niet kan, ga je 1 keer naar MotorXtra, doe je het onder begeleiding, daarna kan je het altijd zelf.
scheelt je zo 100 euro

Dat zou idd heel mooi zijn ja.. waar zit dat MotorXtra (en wat is het precies?) ik kan er dus uit opmerken dat ik zo'n 100euro aan werkloon kwijt zal zijn bovenop de onderdelen?
 
Op donderdag 29 augustus 2002 17:09 schreef http://www.desmoquattro.nl (www.desmoquattro.nl) het volgende:http://www.motorxtra.nl

ajb

Ik heb eerst de hele site maar eens doorgebladerd alvorens naar de plaats te kijken en wat ik vreesde klopt helaas, het is me eignelijk veeels te ver om af te leggen voor een beetje onderhoud (omg. groningen) :( voor de rest is het een perfect initiatief, iemand enig idee of zoiets ook in het noorden is?
 
Ik heb eerst de hele site maar eens doorgebladerd alvorens naar de plaats te kijken en wat ik vreesde klopt helaas, het is me eignelijk veeels te ver om af te leggen voor een beetje onderhoud (omg. groningen) :( voor de rest is het een perfect initiatief, iemand enig idee of zoiets ook in het noorden is?
is maar 1 keer, daarna weet je hoe het moet en kan je het thuis
 
Terug
Bovenaan Onderaan