Prijsaanpassing !! VFR 750 RC36/2 1994 te koop wegens overstap naar andere motor --> vraagprijs € 900!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ex-motorloos

MF veteraan
28 aug 2013
2.608
1.246
Deventer
Hallo MFers.

Vorig jaar heb ik een VFR750 gekocht. Maar ik kom er achter dat de motor toch te perfect/emotieloos voor mij is. Daarom biedt ik de motor nu te koop aan.
Ik ben overigens van plan om na de VFR op een Triumph over te stappen.

Waar hebben we het over?
- VFR 750 type RC36/2, het laatste type met carburateurs
- bouwjaar 1994
- kilometerstand: nog net onder de 70 dkm
- geen ernstige krassen of deuken (helaas wel deukje in tank, zie foto`s), optisch in algemene zin in prima staat, al het kunststof plaatwerk in (mijn mening) prima staat.
- motorolie, oliefilter, remvloeistof, koppelingsvloeistof nog geen half jaar (en nog geen 400 km....) oud.
- remmen goed (nieuwe remblokken voorzijde), banden ok, ketting/tandwielen goed
- collector (bekend euvel bij VFR-en) keihard en zonder roest
- inclusief originele en complete gereedschapsset en copie werkplaatshandboek, beide contactsleutels.
- start, rijdt, remt, en schakelt zoals een VFR hoort te doen
- mechanisch en elektrisch in uitstekende staat (één keer in Duitsland de topsnelheid geprobeerd. 265 km/h op de teller de ene rijrichting, bijna 240 km/u de andere rijrichting)
 

Bijlagen

  • 20181027_112240.jpg
    20181027_112240.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 83
  • 20181027_112343.jpg
    20181027_112343.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 84
  • 20181027_112533.jpg
    20181027_112533.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
En het staat natuurlijk iedereen vrij om een bod uit te brengen.
Iedereen die een bod doet, of het voor mij nu acceptabel is of niet, krijgt een antwoord.

Ik wacht dus met interesse het eerste bod af!
 
Potverdorie, zie ik nu net een mooie Triumph aangeboden worden....
Ik zou graag deze motor willen hebben... dus... alle min of meer realistische boden worden serieus in overweging genomen!
 
Misschien moet je gewoon een prijs noemen, bij dit soort advertenties is mijn interesse altijd snel weg omdat ik geen flauw idee heb of die binnen mijn budget valt. Er staan er genoeg op marktplaats als referentie om een vraagprijs op te baseren dus waarom zo vaag doen.
Als ik 500,- bied ga jij gok ik zeggen dat het te weinig is dus je weet vast ongeveer wat je ervoor wilt hebben.
 
Je hebt gelijk dat 500 euro te weinig inspiratie voor me is om zo`n bod te accepteren.
€ 1150 zou ik er toch wel graag minimaal voor willen hebben.
Heb ik nu weer je interesse opgewekt?
 
Wil je emotie; pak een twin :) ik vond de 3 cilinder Speed triple ook wat te perfect.

Ik heb een vergelijkbare VFR gekocht voor 800 euro vorig voorjaar dus als je er snel vanaf wilt ben ik bang dat je wat zult moeten zakken!
 
Wil je emotie; pak een twin :) ik vond de 3 cilinder Speed triple ook wat te perfect.

Ik heb een vergelijkbare VFR gekocht voor 800 euro vorig voorjaar dus als je er snel vanaf wilt ben ik bang dat je wat zult moeten zakken!
Ik ben intussen al zover dat zelfs een bod van 900 euro al aantrekkelijk lijkt.
En de mogelijkheid om de motor ergens anders te stallen om dan in het voorjaar weer opnieuw aan te bieden zou ook nog kunnen.
 
Maatje van mij is wat aan het oriënteren en vind deze wellicht interessant. Kun je vertellen wat de dotcode van de banden is en waar staat hij te koop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan