Prijsbeoordeling gevraagd

Vorige week was ik in Apeldoorn (Harley World, je weet wel, die gigashop, met giga m2, en 15 motoren....),

Zijn de zaken waar ze mij niet zien, rotary en stropdassen-gehalte is me te hoog daar. Is meer een zaak voor een vage kennis van me: krijgt het in z'n hoofd dat 'ie een motor wil hebben. Rijdt naar Apeldoorn en legt €26.000,- euro op tafel voor een fat-boy. "Graag snel klaar, want het is nu nog mooi weer".
 

:} :} :} :} :} :} :} :}


Ik had em gisteravond ook al gezien en ben er nog steeds wel weg van :9~ :9~ :9~ . Wederhelft is vandaag de hort op, dus kan ff niet overleggen.
Ik vindt 10.000 nog steeds ff teveel, maar dit komt wel heel erg in de buurt. Heb alleen van een motorzaak die de motor in onderhoud had een negatief advies gekregen, vooral omdat de bedrading een puinhoop was/is. Hij schatte toen EUR 1000,-- om opnieuw goed te leggen. als er van die EUR 10.000,-- nog wat af gaat, dan komt ie weer aardig in beeld!!
Motorzaak gaf wel aan dat ie motorisch verder in orde is.

Helaas mijn bike nog niet verkocht ;( , alhoewel ik al wel aan tig mensen mail verzonden heb met extra foto's en info. Ben dus nog aan het wachten op reactie.
Ik ga straks toch maar ff met de vriendin overleggen.
Optisch vindt ik het gewoon een geweldig ding en het is eigenlijk precies wat ik zoek (tot en met de white wall banden aan toe).

Iemand nog tips waar je met die modellen (bugeaters!) echt op moet letten als je gaat kijken (zijn er echt zwakke plekken e.d.)?

Ik laat nog ff weten wat er na het topoverleg uit is gekomen...
 
Wat is er precies mis met de kabelboom SID?
Ik vind 1000 euro nogal duur... Zijn dat de kosten om het via een zaak te laten doen?? Dan betaal je de helft al aan arbeidsloon en BTW.
Als je precies weet wat er mis is kun je het ook zelf in de winter aanpakken. Motor in de huiskamer, goed elektrisch schema erbij, bakje koffie... en je hebt even de tijd. Verder zou ik nog niet happen op 10k, ze moeten voor een rug minder ook te krijgen zijn.

Misschien dat Bral nog tips heeft voor het verkopen van je eigen motor :X
 
Wat is er precies mis met de kabelboom SID?
Ik vind 1000 euro nogal duur... Zijn dat de kosten om het via een zaak te laten doen?? Dan betaal je de helft al aan arbeidsloon en BTW.
Als je precies weet wat er mis is kun je het ook zelf in de winter aanpakken. Motor in de huiskamer, goed elektrisch schema erbij, bakje koffie... en je hebt even de tijd. Verder zou ik nog niet happen op 10k, ze moeten voor een rug minder ook te krijgen zijn.
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, zo technisch ben ik nou ook weer niet. Deze electra glide was er een zoals bugeaters ook heeft. Origineel met kuip, waar dus ook alle bedrading samenkomt. De kuip is verwijdert en alle bedrading is teruggelegt onder het zadel. Dit is blijkbaar alleen niet echt professioneel gedaan.
De motor is door de eigenaar vorig jaar op de aanhanger aangeleverd werd, omdat ie niet meer aan de praat te krijgen was.
Is toen door de motorzaak weer lopend gemaakt, alleen niet zoals het hoort (zoals het hoort naar het idee van de garagehouder dan he). Eigenaar is toen aangeraden om in de winter terug te komen om dit goed in orde te maken. Dit heeft ie (in ieder geval bij die zaak) nooit gedaan.
De kabels zullen niet duur zijn om te vervangen, maar het arbeidsloon zal hard aantikken. Bij mijn vader kan er gelukkig een motor in de winterstalling, dus daar zou ik zelf wel kunnen sleutelen. Iemand een idee hoeveel kabelwerk het hier betreft? Met een electrisch schema verwacht ik wel (evt. met hulp) een heel eind te komen.

Misschien dat Bral nog tips heeft voor het verkopen van je eigen motor :X
:o :+
Hell awaits moet vol met deuken zitten, zovaak als dat topic al omhoog geschopt is :X :) blijft een gaaf ding
 
Laatst bewerkt:
Sorry, overleg duurde even.

Wel serieus interesse, maar er is een complicatie. We zijn al een tijdje op zoek naar een ander huis en er staat op dit moment een droomhuis voor ons te koop. Maandag daar eerst maar eens heen bellen.

Ik heb nog geprobeerd contact te krijgen met de monteur waar ik mijn motor altijd breng. Die heeft een heel net uurloon en werkt perfect. Zal daar nog eens navragen wat het moet kosten als echt de hele kabelboom moet worden vervangen. Alleen nog geen contact kunnen krijgen. B|

Er staat op dit moment een bod van EUR 8000,-- op marktplaats en ik neem aan dat ie nog wel ff te koop staat.

Wordt vervolgt.... :9~
 
Een kabelboom láten maken? Ik heb zelf niet zoveel verstand van plussen en minnen, maar heb samen met een maat (die bij die lessen nét ff iets meer opgelet heeft), mijn komplete kabelboom opnieuw aangelegd in twee avondjes (en er zitten wat draadjes in een FLTC kan ik je verklappen; radio, bediening radio, luchtdruk in de voorveren, achterveren, de wereld aan lampjes en verklikkertjes, etc etc etc). Zónder schema! Gewoon gaan knippen, gezonde verstand en de soldeerbout erbij, en klaar!
Je moet ook wel eens iets durven SID, gewoon proberen; als het niet lukt in drie keer, dan wellicht de vierde poging wel succes. En zo'n electra heeft al helemaal niet zo'n moeilijke boom, lijkt me.
Maar ik kan me voorstellen dat een nieuw dak boven je hoofd natuurlijk voorrang krijgt, qua uitgaven (of je moet nu al weten dat je op 31 december goed bent voor 20 mjn in de staatloterij.....).
Succes met de huizenjacht.
 
Zelfs met huis moet een harley waarschijnlijk nog wel kunnen (blijven zeggen tegen m'n vriendin :) ).
Huisje vraagt inderdaad op dit moment net ff iets meer aandacht.
Hebben dus het merendeel van het weekend zitten rekenen en wikken en wegen.
1 voordeel: het huis heeft twee!! garages. Moet een plekje voor een harley te vinden zijn lijkt mij! :9~ :9~

M'n vriendin belt vanochtend naar de makelaar om te proberen een kijkafspraak te maken (hopen dat ie nog niet verkocht is). Ik hoor het vanavond pas, want als ze me op m'n werk zegt dat het ding al verkocht is, doe ik de hele dag geen f*ck meer...(zou dan de 3e keer zijn dat een huis al verkocht is terwijl wij net willen gaan kijken B| )

@ bugeaters: begin inderdaad er wel vertrouwen in te krijgen dat zo'n kabelboom zelf te doen moet zijn. Is denk ik niet slecht om nog maar ff te wachten. Laat hem eerst zijn nieuwe advertentie op marktplaats nog een keer moeten verlengen. Enige bod wat erop gedaan is, is EUR 8000,--. Dus ik maak nog ff geen haast.
 
Eeuwig conflict.Veel mannen zouden voor een huurhuis met VEEL auto's en motoren gaan.Veel vrouwen voor een koophuis met een nieuw bankstel.Vergeet nooit hoe twintig jaar geleden een maat van mij een ouwe Porsche en een BMW had.Zal zijn gezicht nooit vergeten toen hij vertelde dat hij alles verkocht had.Zijn (mooie)vriendin wilde een nieuw bankstel met bijpassend dressoir en meer van die zooi.Alsof zijn kloten in een keer fijngeknepen waren.
Whaaaaaaaaa....
 
Eeuwig conflict.Veel mannen zouden voor een huurhuis met VEEL auto's en motoren gaan.Veel vrouwen voor een koophuis met een nieuw bankstel.Vergeet nooit hoe twintig jaar geleden een maat van mij een ouwe Porsche en een BMW had.Zal zijn gezicht nooit vergeten toen hij vertelde dat hij alles verkocht had.Zijn (mooie)vriendin wilde een nieuw bankstel met bijpassend dressoir en meer van die zooi.Alsof zijn kloten in een keer fijngeknepen waren.
Whaaaaaaaaa....
hij is nu homo neem ik aan ???

natuurlijk wil iedereen een koophuis met een zo groot mogelijke garage die dan uiteindelijk vanzelf helemal vol komt (overwaarde etc.) ;)
 
We gaan vanmiddag kijken (Stress!!, vooral bij de wederhelft)
Die twee schuren moeten inderdaad in de loop der jaren best vol kunnen groeien met een HD, crosser, pekelfietsje, sleutelding enz.
Eerst maar eens kijken vanmiddag. Gaat wel idioot snel ineens. Moet ook nog als de sodemieter op zoek naar een makelaar.
 
Ik heb pas een aftandse mexicaanse opknapper gekocht en mijn vrouw een weekje Spanje kado gedaan (slaapt bij een vriendin...dus lekker goedkoop). Misschien een oplossing??
 
Ik heb pas een aftandse mexicaanse opknapper gekocht en mijn vrouw een weekje Spanje kado gedaan (slaapt bij een vriendin...dus lekker goedkoop). Misschien een oplossing??

:+ :}

Helaas: mijn vrouw is veeeeeeel te knap om alleen naar Spanje te sturen, dan zie ik haar nooit meer terug 8-) (kans dat ze iets beters dan mij vindt is vrij groot :X )
Ik heb foto's gezien van je "aftandse mexicaanse opknapper" en wens je veel sterkte..... :P :)
 
:+ :}

Helaas: mijn vrouw is veeeeeeel te knap om alleen naar Spanje te sturen, dan zie ik haar nooit meer terug 8-) (kans dat ze iets beters dan mij vindt is vrij groot :X )
Ik heb foto's gezien van je "aftandse mexicaanse opknapper" en wens je veel sterkte..... :P :)


Zeg euh, S.I.D. met dit soort uitspraken wordt het tijd voor foto's.
Zowel van je droomhuis als van die vriendin van je!

Waar staat die kiet eigenlijk? In Gaanderen?
 
Foto's van het huis:

full
 
Foto's van de vriendin zal ik eens ff zoeken als ik thuis ben. Let wel: ik ben bevooroordeeld. (ook omdat ze meebetaald aan de harley) :) :)
 
Da's een beste!! Achtertuin is ook niet klein!
Aan de Rijksweg?


Edit: Al even opgezocht op Funda.
om daar ook maar weer on-topic te gaan, prijs valt me mee. Ik had 'm duurder verwacht. Volgens mij heb je wel saaie overburen!
 
Laatst bewerkt:
Da's een beste!! Achtertuin is ook niet klein!
Aan de Rijksweg?


Edit: Al even opgezocht op Funda.
om daar ook maar weer on-topic te gaan, prijs valt me mee. Ik had 'm duurder verwacht. Volgens mij heb je wel saaie overburen!

Pas op met wat je zegt SID!
Ed heeft files over ons allemaal en noteert alles.
 
Pas op met wat je zegt SID!
Ed heeft files over ons allemaal en noteert alles.


Ach, ed is ook een achterhoeker en achterhoekers onder mekaar met een potje grolsch komen er samen wel uit :P
Het zijn vooral die lui uit Gouda en omstreken waar wij achterhoekers problemen mee hebben :+ ;)
 
Ach, ed is ook een achterhoeker en achterhoekers onder mekaar met een potje grolsch komen er samen wel uit :P
Het zijn vooral die lui uit Gouda en omstreken waar wij achterhoekers problemen mee hebben :+ ;)
wij Drenten net zo hoor en die westerlingen zijn allemaal blaaskaken ;)
 
Willen jullie stoppen met het demoniseren van inwoners van Gouda!
Gouda is een heel fijn en vriendelijk stadje :X waar je mij nog niet dood zult vinden overgens.

Ik woon er alleen maar in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan