Prijsbeoordeling gevraagd

S.i.d.

Die hard MF'er
23 sep 2003
413
0
Wat mag dit via particulier volgens jullie kosten?

Elektra Glide evo 1989. nieuwe accu, nieuwe whitewall banden, nieuwe remblokken, incl. afneembare Buddy sit en onderhoudsboekjes.

full
 
Huidige eigenaar heeft er 2000 km mee gereden in de afgelopen twee jaar. Feitelijke km stand weet ik nog niet.
Er zijn revisierekeningen van de vorige eigenaar aanwezig.
Twee maanden terug zijn er nieuwe achterremblokken op gekomen.

Meer info heb ik op dit moment nog niet
 
Hé SID, kant& klaar kopen? Toch maar geen vuile handen gaan krijgen? Ik had hem al zien staan, perfecte look (als'ie zwart was kon het een tweelingbroertje van de mijne zijn ;) ). Maarja, 't is natuurlijk geen FLT...... hahaha.
Hij vraagt 11.000 en er is een bod voor 7.000 (zie marktplaats). Ik denk dat je tot 9.000 / 10.000 moet meegaan als je interesse hebt. Opzich geen rare prijs die 11.000, maar niet particulier. Dan moet er gewoon wat af. Als ik op de foto moet afgaan, ziet hij er gewoon goed uit. En als je echt hiermee door wil, gewoon ff een ritje maken.

Nog een piccie :

full



Bij de weg, ben je al'es in Hasselt wezen kijken?
 
Nice.Ik vind de prijs redelijk.Kunt er niet in kijken maar de uiterlijke staat zegt toch wel wat.
 
Als je hem kunt kopen tussen 9,5 en 10k lijkt het me een goeie deal. Op basis van de foto en mits alles technisch ok is natuurlijk.
 
wel even korting vragen voor het kopen van een verchroomde demper, of op z'n minst voor een potje Bleu-Job. Demper ziet eruit alsof je achter de pekelwagen hebt gereden
 
Net even telefonisch contact met de verkoper gehad, omdat ik toch wel serieus interesse had.

Volgende zaken nog gevraagd:
Originele km stand ± 60.000
Voor de uitlaten zijn nog chromen covers beschikbaar
Doet em weg wegens geen tijd, te duur in de schuur enz enz :Z

Al in een eerdere mail was door de verkoper aangegeven dat er over de prijs te praten viel. Nu gaat ie lopen roepen dat ie er wel een "paar honderd euro" af kan doen.

Is naar mijn mening niet reëel voor een harley uit 1989 met meer dan 60.000 km op de teller.
Reactie verkoper was, ja maar ik heb de motor helemaal verbouwd (origineel een FLHTC) en hier kosten voor gemaakt ("de chromen lamppartij koste al meer dan EUR 1000,--)...... bla bla bla

Ik denk dat ik de motor maar laat schieten, errug jammer B|
 
Tja, mischien leest'ie hier wel mee, dan laat je je mooi in de kaarten kijken.

Gewoon een bod doen! Nee heb je, ja kun je krijgen.........

Bovendien is de markt niet echt geweldig op dit moment, meer aanbod dan vraag en veel potentiele kopers wachten nu tot volgend jaar.

Ik zou gewoon een bod doen waar jij je bijna voor schaamt, laat hem er maar over piekeren. Hoe langer het duurt voordat er andere gegadidgden komen des te interessanter wordt jou bod.

Succes
 
Denk dat ik inderdaad een bod van iets van EUR 8000,-- doe op marktplaats en dan mag ie er over nadenken (kan ie een fatsoenlijk tegenbod doen). Blijft het dan nee, dan is het jammer dan, pech gehad (voor wie de pech is ben ik dan nog niet uit ;) ) (voor als ie inderdaad meeleest, dan weet ie nu ook waar ie aan af is }) )
Hij heeft zelf de bedrading verlegd en hier vorig jaar nog gigantische problemen mee gehad ($$$). Zal een lieve duit kosten om dit netjes in orde te (laten) maken.

Denk dat ik maar eens een zoekopdrachtje uit ga zetten bij een fatsoenlijke motorzaak.

Als iemand nog tips heeft m.b.t. motorzaken die veel van dergelijke modellen verkopen hoor ik dit graag

Groenten
 
Denk dat ik inderdaad een bod van iets van EUR 8000,-- doe op marktplaats en dan mag ie er over nadenken (kan ie een fatsoenlijk tegenbod doen). Blijft het dan nee, dan is het jammer dan, pech gehad (voor wie de pech is ben ik dan nog niet uit ;) )


Denk dat ik maar eens een zoekopdrachtje uit ga zetten bij een fatsoenlijke motorzaak.

Groenten


mischien ku nje hem dat bod beter persoonlijk doen, weet hij meteen dat het een serieus bod is, boden op marktplaats worden volgens mij vaak niet serieus genomen
 
Hey Sid,

Al nieuws over je bod, of werd je uitgelachen?

Als je nou eens niet teveel gaat zuipen op die kermis in 1 van onze voorsteden dan kun je 'm alsnog kopen!

Groeten uit Durkum
 
Check anders Motorsaloon in Amersfoort; die hebben ook wel soms zulke bikes staan voor heel schappelijke prijzen.
 
Bel eens met A.S.M. in Oosterwolde die meneer heeft behoorlijk veel kijk op dit soort motoren

Adres zelf ff zoeken :) :)
 
Geen reactie op m'n bod gehad. Inmiddels heb ik wel wat extra info van een monteur die gewerkt heeft aan de motor. Vorig liep ie niet eens meer voornamelijk door electriciteits/bedradingsproblemen. dit schijnt een grote puinhoop te zijn. Geschatte kosten om bedrading netjes te laten leggen EUR 1000,--.

Heb hier geen behoefte aan (behalve voor de geboden prijs op marktplaats). De verkoper wil hooguit een paar honderd euro van de vraagprijs af doen ("ja, over de prijs valt te praten" L( )

Op dit moment dus verder zoeken. Ik verwacht eigenlijk dat er over een maand of 2/3 veel meer aanbod is. Denk ook dat ik een zoekopdracht ga uitgeven aan een goede harleyzaak.
Ik weet dat het budget niet heel groot is voor een harley, alleen wil ik nog wel steeds gaan voor een laag en breed model (electra glide/roadking/fatboy, alhoewel fatboy's echt idioot duur zijn '( )

Gisteren trouwens nog netjes gestopt voor een shovel die naast de weg stond met iemand met een schroevedraaier erin te prutsen. Vraag je of je kunt helpen, gaat ie je heeeeeel dom staan aankijken "neuh, kmot em alleen effe biestellen..."
Alsof ie water zag branden. Naja mijn goede daad weer gedaan *D

Mocht iemand nog een leuke bike weten hoor ik het graag...
Voorlopig watertandend verder zoeken tot ik weer wat leuks vindt.
 
@ ToT: ik nog netjes googlen "motorsaloon amersfoort" en wat schetst mijn verbazing www.motorsaloon.nl....... Had je dat niet meteen kunnen zeggen! ;)

Leuke bikes op de site alleen of te duur, of niet helemaal mijn stijl (ik zie een sportster bij 1,97 meter lang en 100 kilo nog steeds niet zitten :+ )

Zal de site in de gaten houden, bedankt voor de tip
 
Geen reactie op m'n bod gehad. Inmiddels heb ik wel wat extra info van een monteur die gewerkt heeft aan de motor. Vorig liep ie niet eens meer voornamelijk door electriciteits/bedradingsproblemen. dit schijnt een grote puinhoop te zijn. Geschatte kosten om bedrading netjes te laten leggen EUR 1000,--.

Heb hier geen behoefte aan (behalve voor de geboden prijs op marktplaats). De verkoper wil hooguit een paar honderd euro van de vraagprijs af doen ("ja, over de prijs valt te praten" L( )

Op dit moment dus verder zoeken. Ik verwacht eigenlijk dat er over een maand of 2/3 veel meer aanbod is. Denk ook dat ik een zoekopdracht ga uitgeven aan een goede harleyzaak.
Ik weet dat het budget niet heel groot is voor een harley, alleen wil ik nog wel steeds gaan voor een laag en breed model (electra glide/roadking/fatboy, alhoewel fatboy's echt idioot duur zijn '( )

Gisteren trouwens nog netjes gestopt voor een shovel die naast de weg stond met iemand met een schroevedraaier erin te prutsen. Vraag je of je kunt helpen, gaat ie je heeeeeel dom staan aankijken "neuh, kmot em alleen effe biestellen..."
Alsof ie water zag branden. Naja mijn goede daad weer gedaan *D

Mocht iemand nog een leuke bike weten hoor ik het graag...
Voorlopig watertandend verder zoeken tot ik weer wat leuks vindt.
euhhh...was niet kwaad bedoeld.Maar 1000 euro om een nieuw kabelboompje te leggen?Kicke.
 
@ ed31

Kermis is geen keuze aan. Moet en zal gebeuren (zit ook bij schutterij).
Gelukkig gaat dit niet van het potje voor de harley af ;)

Kom ie ook nog op de karremis kieken dan? Mooi kermisje altijd.
 
Laatst bewerkt:
@ ed31

Kermis is geen keuze aan. Moet en zal gebeuren (zit ook bij schutterij).
Gelukkig gaat dit niet van het potje voor de harley af ;)

Kom ie ook nog op de karremis kieken dan? Mooi kermisje altijd.
Effe Off-topic: De tijd dat ik de kermissen (tenten) afstruinde in de buurt is voorbij (je kent het wel: huisje boompje beestjes etc). Ulft vond ik altijd het toppertje.
Bovendien is Gaanderen echt een kermis voor de locals, nadruk ligt toch echt wel op de tent en de schutterij. Ik heb weinig tot geen bekenden daar en dan is het toch anders. Ik loop eerder het risico dat ik daar iemand tegenkom die ik beter niet tegen kan komen als hij (of ik) het nodige genuttigd heeft. :X

Ik hoop voor je (en die 30 anderen :+ ) dat het weer zo blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan