Prijsindicatie beurtje

Globetrekker

Banned User
29 apr 2006
733
1
Wat zou een gemiddelde dealer ongeveer rekenen voor:

-Kleppen stellen
-Koppelingplaten vervangen (en veren misschien?)

Bij een Bandit 1200.. dus zonder kuip, scheelt weer tijd.
 
Laatst bewerkt:
Koppelingsplaten 150 euro :? :? :?

Een setje platen kost bij Louis 90 euro?

Ja, 150, een dealert is gewoon ongeveer de helft duurder dan louis.
Veren kosten bij een dealert 30 euro ongeveer, bij louis 13 euro nogwat
En ut is tussen de drie en 4 uur werk incl pauze die je gewoon doorberekend wordt, want zo gaat dat

Sterker nog, ik doe zelf van die sleuteldagen, maar had laast een pakking van louis.de voor een GSX 1100, deze kostte 11 euro, en eentje van een dealert die kostte 35 euro, dat zijn de verschillen, ik heb die nu op reserve want dacht dat die van louis te laat kwam, maar beide had ik ze op de zelfde dag.
Er zal in de kwaliteit wat verschil zitten, maar ie zit al weer ruim een jaar dicht en lekt niet
 
Laatst bewerkt:
Dan valt de 595 euro die ik voor een komplete beurt bij biggelaar betaalde dan nog heel erg mee, inclusief kleppen stellen, inslijpen kleppen. Kwamen nog wel wat kosten bij voor het vervangen van een paar onderdelen(+ 1 uur loon), maar voor de GROTE beurt met kleppenstellen was 595.

En dat voor zo een dure duc
 
Koppeling vervangen en kleppen nameten/stellen schijnt bij de B12 niet moeilijk te zijn.

Ik wil binnenkort ook eens de klepjes van mijn B12 nameten en eventueel stellen indien nodig.

ps. in je profiel staat dat je onderhoudsmonteur bent...moet toch appeltje-eitje zijn voor jou ? :Y
 
GT 750 J is zeker zo goed als een dealer en sleutel al jaren samen met hem! Gaan samen weer de klepjes van mijn 1000rr stellen nog 1000km. En hij heeft ook mijn vorige bike en de bike 400rr van mijn vriendin gesteld, dus waarom naar een dealer die maken toch meestal meer kapot dan je lief is althans mijn ervaring!
 
In november start ik weer met mijn sleuteldagen, en kleppen stellen, ik kan 5 motoren op 1 zaterdag doen in 6 uur, met 6 mensen, 2 slopen, 2 stellen, en 2 opbouwen, zo doe ik dat, en kosten 2,75€ per klep, arbeidsloon, daarvoor is het hobby, moet je brikkentopic ff in de gaten houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan