Hallo sleutelaars.
Bij gebrek aan goed gereedschap en een goede plek heb ik besloten om niet zelf mijn ketting en tandwielen te gaan (proberen te) vervangen.
Maar ik vroeg me een aantal dingen af:
Ik moet sowieso een nieuwe ketting en nieuwe tandwielen. Is het dan een logische gedachtengang om te zeggen, dan ook gelijk een nieuwe band, want dat achterwiel moet er toch uit? Dat scheelt op de uurkosten neem ik aan?
Zo ja, kan iemand mij vertellen bij welke prijs ik kan zeggen "doen" en bij welke ik echt opzoek moet naar een andere shop?
Ketting + tandwielen 170,- ?
Achterband 150,- ?
Wat is een normale prijs om te betalen als je het uurloon er bij neemt?
Het betreft een Kawasaki ZX7R 99'
Bij gebrek aan goed gereedschap en een goede plek heb ik besloten om niet zelf mijn ketting en tandwielen te gaan (proberen te) vervangen.
Maar ik vroeg me een aantal dingen af:
Ik moet sowieso een nieuwe ketting en nieuwe tandwielen. Is het dan een logische gedachtengang om te zeggen, dan ook gelijk een nieuwe band, want dat achterwiel moet er toch uit? Dat scheelt op de uurkosten neem ik aan?
Zo ja, kan iemand mij vertellen bij welke prijs ik kan zeggen "doen" en bij welke ik echt opzoek moet naar een andere shop?
Ketting + tandwielen 170,- ?
Achterband 150,- ?
Wat is een normale prijs om te betalen als je het uurloon er bij neemt?
Het betreft een Kawasaki ZX7R 99'