Prijzen motorbanden winkel vs internet....

Ach blijft toch persoonlijk allemaal: wat vind je iets waard.
Ik ben soms lui en dan koop ik op werk een blikje ijskoude cola voor 0,90. Collega, die heel bewust met geld omgaat, heeft me al meerdere malen voor gek verklaard. "Weet je wat het op jaarbasis scheelt als je hetzelfde blikje vanuit de supermarkt meeneemt?" Je kent het wel...

Vervolgens wordt hij helemaal gek als ik hem naar zijn vakantie vraag. Hij gaat graag naar 5sterren resorts. Ik doe een weekje in een tentje.
Als ik hem dan zeg dat ik zijn hele jaarlijkste besparing in 1 week terugverdien door niet luxe op vakantie te gaan, maar cheapass, dan zie je kortsluiting in zijn bovenkamer. Kan die niet bolwerken.

Prioriteiten stellen...

kosten die blikjes bij ons al 90 ct...gvd wat een zonde geld....
( bij ryan air kosten 0,25cl blikjes 3 pond, dus vliegen dan ook geen opti)
 
kosten die blikjes bij ons al 90 ct...gvd wat een zonde geld....
( bij ryan air kosten 0,25cl blikjes 3 pond, dus vliegen dan ook geen opti)
Ik ga altijd onder een vrachtwagen hangen als ik op reis ga, goedkoper kan niet en je ziet nog eens wat van de wereld.:t
 
kosten die blikjes bij ons al 90 ct...gvd wat een zonde geld....
( bij ryan air kosten 0,25cl blikjes 3 pond, dus vliegen dan ook geen opti)

Volgens mij al een euro, sinds de lampen in de kantine het weer doen... moet terugverdiend worden he
 
  • Leuk
Waarderingen: K@W@
Ach blijft toch persoonlijk allemaal: wat vind je iets waard.
Ik ben soms lui en dan koop ik op werk een blikje ijskoude cola voor 0,90. Collega [..]

Prioriteiten stellen...
Blijft het zonde geld van zo'n blikje. Ik pak dan liever gratis water uit de koeler. :P

Iemand nog leuke bandjes in de advies voor een BMW G310GS?
De originele Metzeler Tourance banden vind ik wat grof en vallen de bocht in.
Er is met enige gewenning wel redelijk goed mee te sturen moet ik zeggen.. maar het kan vast (achteraf) verbazingwekkend beter. :9

Motorfreaks - Test: BMW G 310 GS - Fris en vrolijk
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan