Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nou, dat merk ik zeg, als ik mijn fiets allrisk wil laten verzekeren, dan kost me dan minstens 2500 guldenDaarentegen zijn jullie verzekeringen VEEL goedkoper dan hier in België dus die duurdere motor hebben jullie best snel terug verdient hoor.
in ieder geval betere wegen....En er zijn ook goede dingen in Nederland? Toch? Weet ff zo gauw niks.
daemon: belgië heeft al jaren 21% btw heffing.. en jullie maar zeuren toen\'t bij jullie omhoog ging![]()
Aan BTW ligt het al niet dus. Vast wel met invoershit enzo.
Daarentegen zijn jullie verzekeringen VEEL goedkoper dan hier in België dus die duurdere motor hebben jullie best snel terug verdient hoor.
Bij sommige verzekeraars zou het me 3200 gulden kosten, en dat bij een fiets van 5200 gulden.Mmm, toch 2500,- piek? Helldesker is inderdaad wat ouder, maar ik dacht toen in dat verzekeringen topic toch te hebben gelezen dat er ook jonge snaken waren met verzekeringen van net boven de 1000 piek?!
Bij sommige verzekeraars zou het me 3200 gulden kosten, en dat bij een fiets van 5200 gulden.![]()
Mmm, toch 2500,- piek? Helldesker is inderdaad wat ouder, maar ik dacht toen in dat verzekeringen topic toch te hebben gelezen dat er ook jonge snaken waren met verzekeringen van net boven de 1000 piek?!
Zelfs nog geen stormschade? Aanrijdingen met wild? Is hier wel gedekt bij beperkt casco...Op Dinsdag 16 oktober 2001 09:35 schreef poohbeer het volgende:
grote muis: dat (1600 gulden) ben ik met beperkte omnium kwijt (beperkte omnium = BA + diefstal + brand)
En dat is dan auto + motor bij 1 verzkeringsm \'pij dus met korting en een Bonus Malus van 3 (extreem laag voor mijn leeftijd).