Honda VTR 1000 Firestorm VERKOCHT

Tiez

MF veteraan
27 okt 2005
8.128
2
Groningen
Aangeboden: nette Honda VTR Firestorm 1000

KM-stand: 68700

Deze motor is voorzien van:
Hyperpro progressieve voorvering.
Stalen remleidingen
Kleine knipperlichtjes
Bos carbon uitlaat dempers, incl demonteerbare db killers
Nokkenas kettingspanners (NAKS) vervangen bij +/- 50.000km
Ketting en tandwielen (achter 1 tandje meer dan origineel) nog voldoende stel mogelijkheid.
Banden zijn nog in goede staat, kunnen nog heel wat kilometers hebben.

Minpuntjes:
- zoals op de foto te zien is 1 bevestigingsring van een demper niet goed meer en zit daarnaast een kras op de demper.
- remblokjes achter moeten vervangen worden.

Verder een heel fijne motor, met een hoge funfactor :) Echter, ik heb onlangs een andere brommert aangeschaft en helaas passen er geen twee motoren in de schuur. Vandaar dat de Storm helaas weg mag/moet.

Dat alles voor het schamele bedrag van 1 euro per CC: een snelle rekensom maakt dus €996

Of doe een mooi bod :)

De motor staat nabij Groningen.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    146,9 KB · Weergaven: 39
  • 2.jpg
    2.jpg
    104,6 KB · Weergaven: 54
  • 3.jpg
    3.jpg
    128,5 KB · Weergaven: 43
  • 5.jpg
    5.jpg
    108,4 KB · Weergaven: 40
  • 6.jpg
    6.jpg
    75 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop, een vtr is een 996 overigens.
 
In principe heb ik wel belangstelling, maar zit nog even (2 weken?) in het gips.
 
Oei, beterschap! Hopelijk niet het resultaat van een motorongeluk? Laat maar weten wanneer het gips er af is!

Overigens: mocht de motor voor eind september nog niet verkocht zijn, dan staat alles sowieso tot 20 oktober onhold vanwege een vakantie naar de US of A :)
 
Oei, beterschap! Hopelijk niet het resultaat van een motorongeluk? Laat maar weten wanneer het gips er af is!

Overigens: mocht de motor voor eind september nog niet verkocht zijn, dan staat alles sowieso tot 20 oktober onhold vanwege een vakantie naar de US of A :)
Helaas wel. Was na 25 jaar weer begonnen, maar heb er niet lang van kunnen genieten. Kreeg geen voorrang. Vandaag nieuw gips. Ben weer 2 weken onder de pannen.
 
@Panse, zie een vfr in je profielfoto. Ik kom ook van een vfr en ben overgestapt naar een vtr. Kan je vertellen dat het voor mij zoveel meer motorplezier geeft. Kopen dat ding en gas op die krukas 👌
 
@Panse, zie een vfr in je profielfoto. Ik kom ook van een vfr en ben overgestapt naar een vtr. Kan je vertellen dat het voor mij zoveel meer motorplezier geeft. Kopen dat ding en gas op die krukas 👌
KLOPT. Begin dit jaar idd een VFR gekocht. Twijfelde toen tussen een VFR en een Firestorm. Had toen al wat spijt. Een andere demper maakte al wat goed. Reed prima, maar miste karakter. Voelt de Firestorm veel sneller aan? Het scheelt maar een paar pk.
 
KLOPT. Begin dit jaar idd een VFR gekocht. Twijfelde toen tussen een VFR en een Firestorm. Had toen al wat spijt. Een andere demper maakte al wat goed. Reed prima, maar miste karakter. Voelt de Firestorm veel sneller aan? Het scheelt maar een paar pk.
panse heeft pb
 
Terug
Bovenaan Onderaan