prima zaak

En dat noem jij een goede zaak? Dus omdat er een aantal lamlullen zijn die niet van de drank af kunnen blijven mag ik even een berg geld gaan uitgeven en een willekeurige periodieke controle van "Big Brother" op de koop toe nemen?
:r :r :r
Lees nou even.

Het is alleen voor recidivisten.

Tenzij jij ook tot die groep behoort :)
 
[...]
Het systeem werkt zo dat de test tijdens het rijden moet worden herhaald, of bij falen van de test de auto dan gaat toeteren of BRANDEN dat weet ik niet. Misschien dat de motor er dan na twee minuten mee stopt of zo.
wow, dat zijn nog eens maatregelen, als je niet blaast gaat de auto in de hens :X
 
Het systeem werkt zo dat de test tijdens het rijden moet worden herhaald, of bij falen van de test de auto dan gaat toeteren of branden dat weet ik niet. Misschien dat de motor er dan na twee minuten mee stopt of zo.

Het systeem kost in Zweden €5.000, kosten voor de eigenaar. Ook registreert het systeem het resultaat van de test en de ritten, zoals een soort tachograaf. De bedoeling is dat die (elektronische) registratie periodiek wordt gecontroleerd.
Toch wel HANDSFREE mag ik hopen!
 
Telegraaf zeker?

Kom
kom
er
tijd
?

Dat artikel bestond allang.

De bestuurder mag niet door passagiers, lading, voorwerpen of op andere wijze worden gehinderd.


Niks telegraaf, was net op het NOS journaal (radio). Geen losliggende spullen meer in de auto (pluutje, stratenboek). Bij een crash zouden het rondvliegende projectielen worden.

Moet oma ook haar kunstgebit uit als ze achterin zit?
 
Moet oma ook haar kunstgebit uit als ze achterin zit?
Speciaal voor OMA. :)

full
 
Lees nou even.

Het is alleen voor recidivisten.

Tenzij jij ook tot die groep behoort :)

Tijd om je motor te knijpen op 120, je rijdt wel eens te hard. Tijd om je mond te snoeren, want je zegt dingen waar niet iedereen het mee eens is... Tijd om je gedachten "af te luisteren", om te kijken of je geen illegale dingen denkt. Bah :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan