Primaire injectoren uit 4-cylinder tussen 120 en 150 PK

RempageR1

Die hard MF'er
22 sep 2003
819
87
Zuid-Holland
Voor injectieproject. Heb je een motor met tussen de 120 en 150 PK met 8 injectoren? Ik zoek de 4 die in het gasklephuis zitten. Alvast bedankt.
 
Ik heb nog een gasklephuis van een CBR600RR PC37 liggen incl de injectoren. Net geen 120pk, wel 8 injectoren... PB maar als je daar iets mee kan. 👍
 
Kan aan mij liggen hoor, maar zijn er motoren met 8 injectoren? Heb je niet een bepaald type nodig, of model?
Gewoon uit interesse hoor, mijn gsx1400 heeft 4 injectoren maar daar kan ik er geen van missen.
Mijn 1000rr heeft er 8 en de 600rretjes ook die komen pas online vanaf 7500 toeren :+
 
Kan aan mij liggen hoor, maar zijn er motoren met 8 injectoren? Heb je niet een bepaald type nodig, of model?
Gewoon uit interesse hoor, mijn gsx1400 heeft 4 injectoren maar daar kan ik er geen van missen.

Kleine injectoren bij het inlaatspruitstuk voor weinig gas en goed voor het milieu en grote injectoren bovenin de airbox voor als de kleinere niet genoeg benzine kunnen leveren bij meer vermogen / gas.
 
Had ik ondertussen ook gevonden. :Y maar had echt geen idee welke fietsen er 8 hadden (ligt mijn interesse ook niet).
En aangezien ik het voor een voertuig waar over het algemeen minder dan 6000km per jaar mee wordt gereden, vind ik het veel moeite (en kans op storingen) tegen een geringe milieutechnisch voordeel. Daarom ook een "milieuvriendelijke" auto en minder "milieuvriendelijke" motor thuis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan