Primavera tocht 2021

Brockhaus

Die hard MF'er
6 okt 2009
653
0
Den Haag
Facebook
Hallo luitjes!
Via een nieuwsbericht van motor.nl werd gesproken over een toertocht op 24 april dwars door Nederland (het NAP volgend ;-)) en ik dacht even polsen of hier mensen mee willen. Het lijkt mij leuk om alvast wat mensen te leren kennen hier zodat er toch nog een soort toergevoel is ;-).

Info
Wanneer:
Zaterdag 24 april 2021
Van waar naar waar: Omgeving Breda naar omgeving Harderwijk. Stop halverwege in IJsselstein.
Afstand: zo’n 260 km
Kosten: Promotor-, MOTO73- en Motor.NL-abonnees € 55,- (ook voor maximaal 2 introducees), niet-leden € 85,-. Event T-shirt € 9,50,-.
Inclusief: Koffie met wat lekkers, lunch, diner (buffet)
Inschrijven: Primavera tocht 2021 tocht 2021 - Ticketpoint officieel verkooppunt
 
24 april? Dat is over 2,5 week, lijkt me vrij optimistisch om te denken dat zoiets dan al mogelijk is. Met lunch&diner, in welke horeca dan?
 
Om een rondje te rijden in NL... waar lunch en diner??? ik denk dat iemand hier best wat geld aan over gaat houden.
 
85 Euro en dan ook nog gesponsord ( de namen van die bladen worden wel erg vaak genoemd), dat is wel erg veel geld voor een ritje van 250km, zelfs als ze de benzine zouden betalen :) .
NOPE geen behoefte aan
 
De lock down zal zeker nog van kracht zijn, juni juli zou nog enig zins geloofwaardig zijn en de inschrijf kosten? absurd hoog al waren ze de helft was het nog absurd, en dan zeker alles eten bij een fast food keten
Ook totaal geen behoefte aan
 
Hahaha, mooie reacties, dat was precies mijn gedachte ook! Daarom dacht ik, even polsen of er nog meer gegadigden zijn. Voelt een beetje stom om daar in mijn eentje te verschijnen!
 
Hahaha, mooie reacties, dat was precies mijn gedachte ook! Daarom dacht ik, even polsen of er nog meer gegadigden zijn. Voelt een beetje stom om daar in mijn eentje te verschijnen!
Juist niet: coronaproof en alles draait om jou!
 
Voel je vrij om te gaan maar ik ben van mening dat je met een paar motor maten/vrienden voor zo.n dag een stuk minder kwijt bent.
Er zijn zoveel leuke routes om te rijden joh!
 
Ik kom ook nog wel ZELF van Breda in Harderwijk.

Als niet-abonnee kost dat €85. Holy-canoly! Krijg je dan halverwege Thaise massage? (met happy end)
Ik weet zelf nog wel een leuke rit te maken tussen deze 2 plaatsen.
Tussenstop in Ysselstein. Dat is in NBr of is het in Ut?
Als ik er effe voor ga zitten dan maak ik zo een mooie route van ca 260km.
Ik weet genoeg leuke weggetjes om er iets moois van te kunnen maken.
In mijn geval helemaal voor NIX!!
(oke, de koffie bij McD zal je in mijn geval zelf moeten betalen/ maar dan toch €83 bespaard! )
 
Laatst bewerkt:
Snap sowieso de bedragen niet van deze groep mensen die een tanktastochtje organiseren.
Dacht hier al enkele jaren over na wat er zo bijzonder aan is (loopt flink in de papieren), maar kennelijk ben ik niet de enige die zich ergert verbaast LOL
 
En als je helemaal niet van Breda naar Harderwijk rijdt bespaar je ook nog een heleboel benzine, slijtage, tijd en ergernis. :t
 
Bij de mek in Harderwijk zit nog steeds iemand in de ballenbak te wachten, wees aardig voor hem.
Heeft Harderwijk een Mac?
en wat moet je nou in een motoronvriendelijke plaats doen? Kunt beter naar Elburg rijden, veel leuker en goedkoper (betaald parkeren zelfs voor motorrijders in H'wijk).
 
Heeft Harderwijk een Mac?
en wat moet je nou in een motoronvriendelijke plaats doen? Kunt beter naar Elburg rijden, veel leuker en goedkoper (betaald parkeren zelfs voor motorrijders in H'wijk).
Ik kan uit zeer recente ervaring zeggen: Ja;)
Inderdaad motoronvriendelijk daar zeg wegen ineens afsluiten tijdens onze tocht:N
 
Naar aanleiding van een reactie op De Motorrijder, is zelfs de abonnee prijs van 55€ te duur betaald voor datgene wat je zou hebben gekregen.

Verbaas mij hier over, dat een hoop mensen dat bedrag (55 of 85€ ) ervoor neerleggen.
 
Ik vond het anders een hele leuke dag :W
Zegt ook niets over of het een leuke dag is of niet, zegt mij iets over wat er aan een strijkstok blijft hangen of de reden waarom het zo exclusief moet zijn. 55 Euro of 85 € voor een niet-lid, dat verschil uberhaupt alleen al. Dat is 30€ en voor de organisatie?
Voor 30 Euro gooi ik mijn tank vol, en rijdt ik 550 km. ver, plus wat te eten en dan ben ik nog geen 50€ kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan