Primeur: Hayabusa kalenders

summer

Die hard MF'er
12 nov 2003
278
0
berlare
EINDELIJK is het zover, volgende week maandag 15 november zijn de hayabusa-kalender 2005 beschikbaar aan de prijs van 10€ stuk.
Voor verzendingskosten (in Belgie) is 2€/kalender met prior verzending. Voor meerdere exemplaren moet nog berekend worden maar zal +/- 5€ zijn en dit voor 2 tot 5 kalenders.

Deze Hayabusa-kalenders zijn UNIEK en nog nooit gerealisseerd over de hele wereld!!!! Hierin worden er verschillende hayabusa´s gepresenteerd door uitdagende modellen.
Deze worden internationaal verkocht en hierdoor zijn ze de maanden in het Engels opgesteld. De kalenders zijn van A4-formaat groot en 12 maanden tellende paginas.

Deze unieke Hayabusa-kalender 2005 kan men bestellen via onze email ---> email@hayabusaclubbelgie.be

Hier een sfeerbeeld:
teaser.jpg


Groetjes,
Walter en Bianca.
 
die kalender die ik vorig jaar uit Tjechie had meegenomen zag er toch iets anders uit...
stonden ook meiden en motoren op maar naar die motoren keek je echt niet :+

aangezien M-F geen pr0n-cafe is zal ik sfeerbeelden maar achterwege laten 8-)
 
die kalender die ik vorig jaar uit Tjechie had meegenomen zag er toch iets anders uit...
stonden ook meiden en motoren op maar naar die motoren keek je echt niet :+

aangezien M-F geen pr0n-cafe is zal ik sfeerbeelden maar achterwege laten 8-)


boeeeee!!!
 
dit is maar een voorbeeld
op de kalender zelf staat ook de moto zelf in belangstelling
We hebben proberen de kerk in het midden te houden
 
Aan de meningen te lezen kunnen jullie betere kalenders maken dan deze van ons.
Wij kijken er al naar uit naar jullie kalenders en wat jullie er van gemaakt hebben
probeer maar eens 12 verschillende motoren en 16 verschillende modellen samen te krijgen in een beschutte plaats.
gegroet
 
Aan de meningen te lezen kunnen jullie betere kalenders maken dan deze van ons.
Wij kijken er al naar uit naar jullie kalenders en wat jullie er van gemaakt hebben
probeer maar eens 12 verschillende motoren en 16 verschillende modellen samen te krijgen in een beschutte plaats.
gegroet
Daar gaat het niet om, de modellen die je hebt gebruikt hebben een leuk figuur, maar ze zijn niet bijzonder. Er zit een verschil tussen een leuk uitziende meid en een geil wijf. En ik wil gijle wijven zien, anders doe ik er niet voor onder.

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan