primeur: Rossi naar Ducati

Reden voor het vertrek bij Yamaha staat duidelijk in het interview onlangs gegeven.
Voor alle zogenaamde "experts" onder u het volgende :
Er is maar 1 reden voor het afzeiken van een geweldige 9-voudig wereldkampioen zoals Rossi en dat is afgunst.
Sinds het begin van zijn carriere heeft Vale zich keer op keer bewezen. Ongeevenaard in zijn rijstijl en zijn nooit aflatende drang naar meer snelheid en het uiterste halen uit elke motor die hij berijd. Je hoeft geen professor te zijn om te zien dat Valentino elke race , ook al ligt hij 20 sec voor, tot de laatste ronde probeert een snelste raceronde neer te zetten.
Om Lorenzo nu al te vergelijken met Rossi is niet alleen belachelijk maar ook zeker veel te vroeg.
Het is niet Lorenzo die de Yamaha heeft gebracht naar de plek die hij nu heeft in de wk.
Wat mij opvalt is dat Lorenzo nu al uit pure angst behoudend gaat rijden en zo puntensprokkelend het wk probeert binnen te halen. Dat is pas echt passend bij een loser.
Tenenkrommend zijn dan ook zijn zielige pogingen om Rossi"s overwinnings-acts te kopieeren.
Wanneer je gewoon een sjacherijnig spaans ettertje bent moet je zeker niet door je mental coach en je pr-slaaf worden omgeturnt naar een slap aftreksel van "Il dottore"

Wanneer je 9 keer kampioen bent dan is het makkelijker om je helm aan de wilgen te hangen en te gaan genieten van je miljoenen. Moeilijker is het echter om weer jezelf te motiveren om weer een kunststukje te gaan leveren en Ducati naar een wereldtitel te brengen met je trouwe team.
Petje af wat mij betreft.

Samen met miljoenen fans over de hele wereld hoop ik dat IEDEREEN straks weer kan genieten van een geweldige strijd om de WK. Zonder Rossi blijkt namelijk dat de hele MotoGP een saaie optocht word met een hele rij kleurlose rijders.
En daar ligt waarschijnlijk de hele zere plek van die fantastische aanstaande kampioen uit Spanje , hij is net zo spannend als een glas doodgeslagen Buckler.

je en als rossi gaat schaken kijk je daar na O-)
 
Ik krijg de indruk dat sommigen een race nog zeer spannend vinden als alleen hun favoriete rijder aan kop ligt, en dan het liefst een kilometer. De andere coureurs zijn toch losers , en er is totaal geen respect of waardering voor hun. Moet je natuurlijk zelf weten, maar dan doe je zelf te kort. Eens zal die rijder toch eens stoppen, en dan ?? Hari Kiri ?? :+ :+
 
Ik krijg de indruk dat sommigen een race nog zeer spannend vinden als alleen hun favoriete rijder aan kop ligt, en dan het liefst een kilometer. De andere coureurs zijn toch losers , en er is totaal geen respect of waardering voor hun. Moet je natuurlijk zelf weten, maar dan doe je zelf te kort. Eens zal die rijder toch eens stoppen, en dan ?? Hari Kiri ?? :+ :+


Waarschijnlijk wel. Er zijn al legio fanatici die al niet naar de TT wilden gaan omdat hij niet reed... Al eerder aangegeven je hebt motorsport fans en Rossi fans. Dat zijn twee heeeeel verschillende type fans...
 
Waarschijnlijk wel. Er zijn al legio fanatici die al niet naar de TT wilden gaan omdat hij niet reed... Al eerder aangegeven je hebt motorsport fans en Rossi fans. Dat zijn twee heeeeel verschillende type fans...

Ja daar ben ik het mee eens. Als je echt van motrosport houdt en verder kijtk dan je neus lang is dan zie je dat veel van wat Rossi doet aangeleerde maniertjes zijn en leer je andere coureurs waarderen. Dat doen de Rossi fans dus niet en motorsportfans wel.
 
Ja daar ben ik het mee eens. Als je echt van motrosport houdt en verder kijtk dan je neus lang is dan zie je dat veel van wat Rossi doet aangeleerde maniertjes zijn en leer je andere coureurs waarderen. Dat doen de Rossi fans dus niet en motorsportfans wel.

Het is wel een beetje genuanceerder hoor..ik hou van Rossi,s rijden maar ook van de anderen

Op het WSBK zitten de echte race fans :) op de TT zitt'n ladderzatte boer'n uut Staphorst :)
 
Ja daar ben ik het mee eens. Als je echt van motrosport houdt en verder kijtk dan je neus lang is dan zie je dat veel van wat Rossi doet aangeleerde maniertjes zijn en leer je andere coureurs waarderen. Dat doen de Rossi fans dus niet en motorsportfans wel.
_O- _O- je blijft hardnekkig in je vooroordelen over The Goat


Waar het toch vandaan komt :?

Zou het echt zo zijn dat er geen enkele spontaniteit was in zijn 125/250cc tijd toen hij al die stunts uithaalde :?

Goh, Tetje :r heeft anders toch een wel heel bekrompen kijk op de wereld.
Jij bent zo anti-Rossi dat het haast een obsessie lijkt.
Zijn hulpgroepen voor hoor ;)
 
Jongens, scheld maar, het maakt me niks uit. Ik ben blij dat er gelukkig ook nog mensen zijn die niet alles voor zoete koek nemen wat Rossi zegt en doet zoals fuzzy. Het is nu eenmaal zo dat als je niet voor Rossi bent je niet populair wordt maar dat maakt mij niks uit.
 
Jongens, scheld maar, het maakt me niks uit. Ik ben blij dat er gelukkig ook nog mensen zijn die niet alles voor zoete koek nemen wat Rossi zegt en doet zoals fuzzy. Het is nu eenmaal zo dat als je niet voor Rossi bent je niet populair wordt maar dat maakt mij niks uit.
:N

slaat totaal niet op je eerste post en je ontwijkt mijn opmerking over zijn beginperiode.

Dat je de laatste jaren een hekel aan hem hebt gekregen kan ik me voorstellen.
Ik als liefhebber en fan vanaf zijn 125cc tijd zie ook met lede ogen aan hoeveel succesfans hij trekt en daarmee ook lieden die maar blaten over hoe goed die wel niet is zonder dat ze verder kijken.
Neem aan dat je dat niet over mij denkt. Hopelijk niet.
Ben pas vanaf begin jaren 80 een volger van het hele circus dus de periode daarvoor ken ik niet zo goed.
Nog een groentje vergeleken met sommige die wel de gouden jaren 70 mee hebben gemaakt.

Maar jij doet hetzelfde om ongefundeerd je mening over Rossi te geven.
Er zijn de afgelopen 12 jaar weinig coureurs geweest met zo'n impact op het motoGP gebeuren.
In al zijn facetten.

En ik scheld je niet uit alleen als je je nick met Braak afmaakt dan is het soms gemakkelijk inkoppen :')
 
Het is wel een beetje genuanceerder hoor..ik hou van Rossi,s rijden maar ook van de anderen

Op het WSBK zitten de echte race fans :) op de TT zitt'n ladderzatte boer'n uut Staphorst :)

_O- Het is grappig zoals je het zegt en tegelijkertijd o zo waar :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan