primeur: Rossi naar Ducati

_O- _O- je blijft hardnekkig in je vooroordelen over The Goat


Waar het toch vandaan komt :?

Zou het echt zo zijn dat er geen enkele spontaniteit was in zijn 125/250cc tijd toen hij al die stunts uithaalde :?

Goh, Tetje :r heeft anders toch een wel heel bekrompen kijk op de wereld.
Jij bent zo anti-Rossi dat het haast een obsessie lijkt.
Zijn hulpgroepen voor hoor ;)

De stunts die hij toen uithaalde waren spontaan inderdaad omdat het een blije puber was. Dat hij nu deze nu nog steeds doet heeft niks meer met spontaniteit te maken maar met het in stand houden van een imago. Deze zijn wat mij betreft dus net zo gemaakt als die van Lorenzo. Soms zitten er leuke dingen tussen soms niet. Dat hangt van de act af. Maar spontaan is het al lang niet meer. En een show opvoeren is niet alleen voorbehouden aan Rossi. Laat Lorenzo het ook maar doen. Zien we tenminste nog iets van show na de race. Burnouts en wheelies kunnen we sowieso al wel vergeten.
 
De stunts die hij toen uithaalde waren spontaan inderdaad omdat het een blije puber was. Dat hij nu deze nu nog steeds doet heeft niks meer met spontaniteit te maken maar met het in stand houden van een imago. Deze zijn wat mij betreft dus net zo gemaakt als die van Lorenzo. Soms zitten er leuke dingen tussen soms niet. Dat hangt van de act af. Maar spontaan is het al lang niet meer. En een show opvoeren is niet alleen voorbehouden aan Rossi. Laat Lorenzo het ook maar doen. Zien we tenminste nog iets van show na de race. Burnouts en wheelies kunnen we sowieso al wel vergeten.


Ik ben 37 en soms nog steeds een blije puber :P

En probeer dat imago ook vast te houden :')

En het gaat niet om het feit of Lorenzo gemaakt overkomt...we zijn hier nog steeds in het Rossi naar Ducati topic...

Dus als er hier gerept wordt over Rossi en zijn nepfans omdat succes nu eenmaal aantrekt en er dan maar automatisch vanuit gegaan wordt dat het geen motorsportfans zijn ja...dan reageer ik.

Vind de anti-Rossi clan nog hardnekkiger overkomen dan de Pro-Rossi clan.
Maar snap het wel, sommige Rossi-adapten zijn te blind voor de werkelijkheid dat op dit moment Lorenzo en Pedrosa te sterk zijn. Zie ook de polls in diverse race-topics hier...
Automatisch stemt men op Rossi terwijl het eigenlijk niet logisch is.

En dat jullie anti-Rossi zijn is helemaal niet erg maar als je meer anti-Rossi bent dan pro-motorsport doe je eigenlijk hetzelfde als de Pro-Rossi fans ;)
 
De stunts die hij toen uithaalde waren spontaan inderdaad omdat het een blije puber was. Dat hij nu deze nu nog steeds doet heeft niks meer met spontaniteit te maken maar met het in stand houden van een imago. Deze zijn wat mij betreft dus net zo gemaakt als die van Lorenzo. Soms zitten er leuke dingen tussen soms niet. Dat hangt van de act af. Maar spontaan is het al lang niet meer. En een show opvoeren is niet alleen voorbehouden aan Rossi. Laat Lorenzo het ook maar doen. Zien we tenminste nog iets van show na de race. Burnouts en wheelies kunnen we sowieso al wel vergeten.


Je hebt gelijk maar nog altijd zie je dat het bij Rossi er zuiver in zit, naar mijn mening doet hij dit sneller dan Lorenzo en zeker Dani.

Kijk maar eens naar shanghai in 2008, was niet fantasties maar het was wel leuk dat je zag dat ie heel blij was met die overwinning(toen ie naast de baan ging zitten).
 
Ik ben 37 en soms nog steeds een blije puber :P

En probeer dat imago ook vast te houden :')

En het gaat niet om het feit of Lorenzo gemaakt overkomt...we zijn hier nog steeds in het Rossi naar Ducati topic...

Dus als er hier gerept wordt over Rossi en zijn nepfans omdat succes nu eenmaal aantrekt en er dan maar automatisch vanuit gegaan wordt dat het geen motorsportfans zijn ja...dan reageer ik.

Vind de anti-Rossi clan nog hardnekkiger overkomen dan de Pro-Rossi clan.
Maar snap het wel, sommige Rossi-adapten zijn te blind voor de werkelijkheid dat op dit moment Lorenzo en Pedrosa te sterk zijn. Zie ook de polls in diverse race-topics hier...
Automatisch stemt men op Rossi terwijl het eigenlijk niet logisch is.

En dat jullie anti-Rossi zijn is helemaal niet erg maar als je meer anti-Rossi bent dan pro-motorsport doe je eigenlijk hetzelfde als de Pro-Rossi fans ;)

ben ik met je eens maar scheelt dat ik geen rossi hater ben. vind het fantastisch wat hij doet maar er zijn er nog een paar die het ook fantastisch doen dat scheelt.

Maar terugkomend op het topic. ik zou het mooi vinden als hij eens van dat geel afstapt. Dat vloekt imo met het rode ducati kleurtje.
 
ben ik met je eens maar scheelt dat ik geen rossi hater ben. vind het fantastisch wat hij doet maar er zijn er nog een paar die het ook fantastisch doen dat scheelt.

Maar terugkomend op het topic. ik zou het mooi vinden als hij eens van dat geel afstapt. Dat vloekt imo met het rode ducati kleurtje.

We hadden deze impressie toch :P


xfrna0.jpg



Kan ook met Fiat Blauw ;)
 
En het gaat niet om het feit of Lorenzo gemaakt overkomt...we zijn hier nog steeds in het Rossi naar Ducati topic...

Het is toch echt zo dat Lorenzo er elke keer bij gesleept wordt en niet door de Lorenzo fans



Vind de anti-Rossi clan nog hardnekkiger overkomen dan de Pro-Rossi clan.

Volgens mij bestaat er geen anti-Rossi clan,anti-Lorenzo des te meer en dat is zonde het gaat uiteindelijk om de racesport
 
Het is toch echt zo dat Lorenzo er elke keer bij gesleept wordt en niet door de Lorenzo fansVolgens mij bestaat er geen anti-Rossi clan,anti-Lorenzo des te meer en dat is zonde het gaat uiteindelijk om de racesport


_O-


sorry hoor maar nu lig ik onder mijn buro... :')
 
_O-


sorry hoor maar nu lig ik onder mijn buro... :')

Mensen houden van motorsport of niet(voor mij weleenswaar meer wsbk,maar dat ter zijde).
Iedereen telt erin mee,maar er zijn er ook die zeggen rossi is motogp,en dat gaat mij te ver.
De laatste jaren komt de concurentie flink opzetten en dat vind ik een goed iets.
Mensen die iedere keer maar weer aanhalen dat rossi 9 keer wereld kampioen is geworden,leven,wat motorsport betreft,een beetje in het verleden.
Het komt op mij zo over van de bohemian rhapsody van queen is het beste nr aller tijden
maar nadat ik het 3657 keer heb gehoord is er de glans toch flink vanaf,tijd voor iets nieuws,tel daarbij heel het circus rond om rossi en hele hordes jaknikkers(dan heb ik het niet over mensen die echt serieus naar de sport kijken) en dan begint bij mij een aversie te ontstaan.
Rossi is een super coureur en heb veel van hem genoten,maar ik mag graag zien dat anderen,liefst met strijd, het stokje overnemen.
 
Laatst bewerkt:
het maakt mij niet uit wie fan is van rossi of lorenzo,wat me wel iriteert zijn de mensen die in eens lorenzo fan zijn omdat hij het dit jaar erg goed doet en dan over rossi en zijn oude teamgenoten begint,omdat hij toevallig iemand in het team kent . ik reageer hier bijna nooit maar sommige mensen gaan iriteren.
 
Het valt mij over het algemeen op dat er in de Rossi topics regelmatig niet echt vriendelijk naar elkaar toe gedaan wordt. Terwijl dit volgens mij in bijvoorbeeld het Lorenzo topic nagenoeg niet of helemaal niet gebeurd. Sterker nog, daar wordt in vergelijking amper gepost (correct me, if i'm wrong) .

Ik zou bijna voorstellen, als je zo'n moeite hebt met Rossi of met die vreselijke Rossi fans. Want ja, nog niet zo lang geleden kregen alle fans in dit topic het zelfde etiketje opgeplakt!

Blijf dan lekker gezellig onder elkaar in het Lorenzo topic keuvelen. Dan gaan wij hier als vervelende Rossi fans gewoon weer on-topic.

En anders is het gewoon wachten op het sluiten van een topic.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch echt zo dat Lorenzo er elke keer bij gesleept wordt en niet door de Lorenzo fansVolgens mij bestaat er geen anti-Rossi clan,anti-Lorenzo des te meer en dat is zonde het gaat uiteindelijk om de racesport

Moet je een keer opletten of die er niet is })
 
Het valt mij over het algemeen op dat er in de Rossi topics regelmatig niet echt vriendelijk naar elkaar toe gedaan wordt. Terwijl dit volgens mij in bijvoorbeeld het Lorenzo topic nagenoeg niet of helemaal niet gebeurd. Sterker nog, daar wordt in vergelijking amper gepost (correct me, if i'm wrong) .

Ik zou bijna voorstellen, als je zo'n moeite hebt met Rossi of met die vreselijke Rossi fans. Want ja, nog niet zo lang geleden kregen alle fans in dit topic het zelfde etiketje opgeplakt!

Blijf dan lekker gezellig onder elkaar in het Lorenzo topic keuvelen. Dan gaan wij hier als vervelende Rossi fans gewoon weer on-topic.

En anders is het gewoon wachten op het sluiten van een topic.

Very wise spoken :Y
 
Het valt mij over het algemeen op dat er in de Rossi topics regelmatig niet echt vriendelijk naar elkaar toe gedaan wordt. Terwijl dit volgens mij in bijvoorbeeld het Lorenzo topic nagenoeg niet of helemaal niet gebeurd. Sterker nog, daar wordt in vergelijking amper gepost (correct me, if i'm wrong) .

Ik zou bijna voorstellen, als je zo'n moeite hebt met Rossi of met die vreselijke Rossi fans. Want ja, nog niet zo lang geleden kregen alle fans in dit topic het zelfde etiketje opgeplakt!

Blijf dan lekker gezellig onder elkaar in het Lorenzo topic keuvelen. Dan gaan wij hier als vervelende Rossi fans gewoon weer on-topic.

En anders is het gewoon wachten op het sluiten van een topic.
:Y *O*
 
het maakt mij niet uit wie fan is van rossi of lorenzo,wat me wel iriteert zijn de mensen die in eens lorenzo fan zijn omdat hij het dit jaar erg goed doet en dan over rossi en zijn oude teamgenoten begint,omdat hij toevallig iemand in het team kent . ik reageer hier bijna nooit maar sommige mensen gaan iriteren.
Ik begrijp je . want zoals jij me ziet als meeloper helaas zie je dat nml verkeerd .
Ik heb nml ook een bloedschurft aan die figuren , ik ben ook een beetje voetbalgek en daar noem ik altijd die mannetjes teletekst suporters....... :( :P
 
Het valt mij over het algemeen op dat er in de Rossi topics regelmatig niet echt vriendelijk naar elkaar toe gedaan wordt. Terwijl dit volgens mij in bijvoorbeeld het Lorenzo topic nagenoeg niet of helemaal niet gebeurd. Sterker nog, daar wordt in vergelijking amper gepost (correct me, if i'm wrong) .

Ik zou bijna voorstellen, als je zo'n moeite hebt met Rossi of met die vreselijke Rossi fans. Want ja, nog niet zo lang geleden kregen alle fans in dit topic het zelfde etiketje opgeplakt!

Blijf dan lekker gezellig onder elkaar in het Lorenzo topic keuvelen. Dan gaan wij hier als vervelende Rossi fans gewoon weer on-topic.

En anders is het gewoon wachten op het sluiten van een topic.

Wil je met me trouwen? O-)
 
Ja de Rossi fans zijn weer eens eensgezind. _O-
Alleen jammer dat jullie de essentie van de discussie over het hoofd zien.
MF is trouwens van iedereen, en aangezien ik als motorsportfan Vale niet kan ontkennen praat ik er ook graag over. :Y Tot horens weer. :]

full

Rossi Qatar 2010. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan