Prins van Belgie

25 mrt 2017
4
0
Zutphen
Hallo,
Even voorstellen.
Ik heet Frans. Kom vannacht toevallig op de site terecht omdat ik foto's zocht van motoren met aanhanger.
Zag ik een foto van een bmw k1200 rs in de bergen met een mooie aanhanger met dame ervoor.
Ik zoek nl naar een mooie bevestiging van een trekhaak op mijn k 1200 rs.
met name mooi. Ik heb deze week nl een andere k 1200 rs aangeschaft. (De oude verkocht.)Op die oude had ik een trekhaak gemonteerd die ik vorig jaar na lang zoeken vond op internet, Motor forum Bert Mijerink. Evenals een aanhanger voor redelijke prijs.
Ben met deze, ('oude') K 1200 naar de Nordkap geweest en totaal zo'n 8000km gereden.
Erg handig met een aanhanger, oud model, maar erg goed om met wat meer bagage naar het noorden te trekken.
De trekhaak op de foto zit nl mooi weggewerkt aan de motor.
De trekhaak die ik heb zit met een rechte dikke stang naar voren en achter de schetsplaten van de voetsteunen bevestigd.
Tja.. ik vind het lelijk er uit zien.
Dus heb ik de vraag aan de plaatser van de foto; hoe kom ik aan zo'n trekhaak?
Mijn titel; "prins van Belgie" heet zo, om dat de 1e eigenaar van de K1200 rs die ik van de week heb aangeschaft van Prins Laurent is geweest.
De motor is uit 2001. heeft 23000 km! gelopen is van kleur koningsblauw en is showroom-staat. Nou, ja, ben er een beetje trots op, nl zo goed als nieuw!
 
Hallo,
Ja deze foto bedoel ik.
intussen ben ik vannacht jouw naam ook op marktplaats tegen gekomen waar je trekhaken aanbiedt..
Zou je nog eens willen reageren. Dit omdat ik vragen heb over een mooie en mooigemonteerde trekhaak .
Groet.
 
:W Frans
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Dankje wel. Altijd goed om hier wat rond te kijken op het Forum.
Toch bijzonder om een relatief groot aantal rijders te treffen hier die een aanhanger hebben.
vorig jaar onderweg naar de Nordkap kwam ik verschillende tegen.
Fijne dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan