Prinsjes moeten niet betalen

Dit is ook weer lekker.. Hoorde net op de radio dat de premier van Belgie een brief had gestuurd naar de prins waarin hij hem wees op zijn voorbeeldfunctie etc....

Wat blijkt? Vorig jaar is de auto (zal wel weer met chauffeur zijn) van de premier aangehouden met 179 km/uur terwijl 120 was toegestaan.

Wat denk je? Geen bekeuring |(
Ik zal wel ff een on-line verhaaltje erbij zoeken.

Hiero de piero:
www.vtm.be/html/nieuwsoverzicht/nieuwsbinnenland.shtml?p=108

En dit is dus gewoon ziek. |(
 
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16674 zegt :

Geen sanctie voor te hard rijdende premier

Vandaag is bekend gemaakt dat de Belgische premier Verhofstadt is geflitst met een snelheid van 179 kilometer per uur op de E314 in Lummen. De agenten hadden de wagen achtervolgd en een stop signaal gegeven. Toen bleek dat het de Belgische premier was die achter het stuur zat mocht hij doorrijden zonder bekeuring.

Het nieuws komt op een ongelegen moment nu de Belgische regering de prijs van de boetes op verkeersovertredingen flink heeft verhoogd.

Tevens schreef Premier Verhofstadt vorige week nog een boze brief aan de Belgische prins Laurent, nadat die in Brugge geflitst werd aan een snelheid van 139 km/u op een plaats waar slechts 70 mag worden gereden. Ook de prins kreeg geen sanctie, wat bij de Belgische bevolking niet bepaalt in goede aarde viel.
 
Nu nog beter,
onze eerste minister Verhofstad, die een brief schreef naar Laurent dat het zo niet kon en die ging proberen om de prins toch nog te vervolgen reed zelf (zijn chauffeur) 179 km/u (waar 120 mocht) en is er ook zonder boete vanaf gekomen!

En dan zei hij nog dat de prins een "voorbeeld-functie" had. De pot verwijt de ketel.

We zullen het goede voorbeeld maar volgen zeker ;)
 
Nu nog beter,
onze eerste minister Verhofstad, die een brief schreef naar Laurent dat het zo niet kon en die ging proberen om de prins toch nog te vervolgen reed zelf (zijn chauffeur) 179 km/u (waar 120 mocht) en is er ook zonder boete vanaf gekomen!

En dan zei hij nog dat de prins een "voorbeeld-functie" had. De pot verwijt de ketel.

We zullen het goede voorbeeld maar volgen zeker ;)

Op dinsdag 12 maart 2002 10:04 schreef bzn het volgende:
Dit is ook weer lekker.. Hoorde net op de radio dat de premier van Belgie een brief had gestuurd naar de prins waarin hij hem wees op zijn voorbeeldfunctie etc....

Wat blijkt? Vorig jaar is de auto (zal wel weer met chauffeur zijn) van de premier aangehouden met 179 km/uur terwijl 120 was toegestaan.

Wat denk je? Geen bekeuring |(
Ik zal wel ff een on-line verhaaltje erbij zoeken.

Hiero de piero:
www.vtm.be/html/nieuwsoverzicht/nieuwsbinnenland.shtml?p=108

Op dinsdag 12 maart 2002 17:14 schreef HELLdesker het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16674 zegt :

Geen sanctie voor te hard rijdende premier

Vandaag is bekend gemaakt dat de Belgische premier Verhofstadt is geflitst met een snelheid van 179 kilometer per uur op de E314 in Lummen. De agenten hadden de wagen achtervolgd en een stop signaal gegeven. Toen bleek dat het de Belgische premier was die achter het stuur zat mocht hij doorrijden zonder bekeuring.

Het nieuws komt op een ongelegen moment nu de Belgische regering de prijs van de boetes op verkeersovertredingen flink heeft verhoogd.

Tevens schreef Premier Verhofstadt vorige week nog een boze brief aan de Belgische prins Laurent, nadat die in Brugge geflitst werd aan een snelheid van 139 km/u op een plaats waar slechts 70 mag worden gereden. Ook de prins kreeg geen sanctie, wat bij de Belgische bevolking niet bepaalt in goede aarde viel.

:+
 
Eindelijk gaan de ogen van veel mensen eens open:
MONARCHIE SUCKS!!!!!

Zo, dat is er uit.... :j
 
Eindelijk gaan de ogen van veel mensen eens open:
MONARCHIE SUCKS!!!!!

Zo, dat is er uit.... :j

Ah, eindelijk een slimme nederlander.
Ik vroeg me al of of heel holland in oranje rondloopt op koninginnedag! (in een ander topic las ik iets over lemmings, kun je hier ook toepassen)

Ik erger er mij hier ook in Belgie dood aan. Hebben we hier een prins met het iq van Forrest Gump en dat gaat koning worden gewoon omdat hij "zoon is van" |(
 
Zeg Jonas, is de prins te dom, 't is nie goe.
Is ie iedereen te slim af (met alles zo hard mogelijk rijden, vooral waar het niet mag :} )'t is ook nie goe... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan