Prinsjes moeten niet betalen

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Net op nieuws: Prins Lauren geflitst door onbemande camera in Brugge tegen 137 waar 70 mag
Politie rechtbank heeft de hele zooi geseponeerd net zoal tig vorige keren
Die man verdiend bakken vol geld om geen reet te doen en moet zijn boetes dan nog niet betalen ook niet

dat is wel heel erg :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

http://www.tv1.be/tt/tt.php?p=113&g=1&s=0&r=0&x=1
 
TE belachelijk voor woorden. Er zijn mensen die maar zo van alles kunnen uithalen... :j
 
Heb hier nog een leuk rood papiertje liggen 138.82 Euro om 64 te rijden waar 50 mocht :j

kleine p.s. rijd daar normaal een 90 :P
dank aan die ouwe lul die in mijn weg reed (en ook op de foto stond)
 
Gisteren weer eens geflitst in Helmond, toen ik van Eindhoven naar Venray reed. Heb je op een gegeven moment een paal, en 50 meter verderop nog een. Plaatsen ze tussenin ook nog eens zo'n driepoot. Ik niet gezien, volgens mij werd elke auto daar gefotografeerd. :(

Maar goed, misschien dat mijn boete ook door de vingers gezien kan worden? Ik zal eens een brief sturen naar Kok ofzo, dit soort klassenjustitie vindt ook in Nederland plaats!
 
In Nederland zijn de boetes ten minste te betalen

zie vorige post
Hmmja ik schrok even toen ik dat bedrag zag, maar realiseerde me toen dat het over België ging. ;)

Goed, de boetes zijn duurder in België, maar daar zijn veel minder controles! Hier in Nederland staat om de 100 meter wel een paal, driepoot of laserhufter.
 
Net als ons koningshuis geldt er voor die mensen dat zij boven de wet staan.

Check Bernhard en WA maar met hun capriolen in snelle auto's.. :}

Maar ja, je zet wel de toon door consequent de wet te overtreden als prins.. :+

Tja bij ons koningshuis zijn ook aardig wat autoongelukken gebeurd door de koninklijke familie, dit werd zo snel mogelijk verdoezeld. Ben benieuwd als je als prins iemand vermoord. Of je dan de bak in moet of niet ;) Volgens mij mag je gewoon lekker verder leven en genieten van het vele geld wat je krijgt voor uit je neus vreten.
 
Sjah, ik kan hem wel begrijpen.. als ik geld ZAT had en onschendbaarheid of toch grote kans daarop dan gaf'k ook altijd plankgas in m'n porsche 911 biturbo en m'n zxr400 en al me andere fietsen.. logisch toch?
 
Ik snap die Prins ook wel, rij zelf ook geregeld veel te hard maar het gaat erom dat het systeem niet klopt, OF iedereen bestraffen OF niemand maar niet er tussenin.
 
Gisteren weer eens geflitst in Helmond, toen ik van Eindhoven naar Venray reed. Heb je op een gegeven moment een paal, en 50 meter verderop nog een. Plaatsen ze tussenin ook nog eens zo'n driepoot. Ik niet gezien, volgens mij werd elke auto daar gefotografeerd. :(

Maar goed, misschien dat mijn boete ook door de vingers gezien kan worden? Ik zal eens een brief sturen naar Kok ofzo, dit soort klassenjustitie vindt ook in Nederland plaats!

In Helmond is het altijd raak! Daar hebben ze namelijk heeeeeeel veel stadswachten en agenten in opleiding en die moeten allemaal worden beziggehouden :r

Daarbij staan er ook nog zo'n 100( ;) )flitspalen, op iedere straathoek 1. Krijgen ze subsidie op denk ik '(
 
Net als ons koningshuis geldt er voor die mensen dat zij boven de wet staan.

Check Bernhard en WA maar met hun capriolen in snelle auto's.. :}

Maar ja, je zet wel de toon door consequent de wet te overtreden als prins.. :+

Bezopen dat dat allemaal kan.

Een prins moet het goede voorbeeld geven voor zijn volk. Als hij daar veels te hard mag rijden, dan mag de rest van het volk het ook. Kijk maar naar artikel 1 van de grondwet: dit artikel maakt immers discriminatie op welke grond dan ook onmogelijk. Dat betekent in Nederland dus dat wij ook lekker hard mogen rijden. Alleen jammer dat de rechter dat niet zal accepteren. Is dat de reden dat Foruyn dat artikel wil afschaffen???
 
belgie is (WAS) helemaal niet zo duur, ben er geflitst met 153 waar 120 mocht, moest 380 gulden afrekenen...is al 2 jaar geleden! Afgelopen week voorgekomen in Antwerpen want ik KON HEM GEWOON NIET BETALEN, de bank had te weinig gegevens zeiden ze.....nu moet ik nog 60 gulden extra lappen.....das het me wel waard voor 2 jaar rente trekken ;)
 
Die verhoging van 60 gulden is toch een verhoging ban ongeveer 15%. Dat heb je er dus niet uit met 2 jaar rente trekken over die 380 gulden. Dan zou je namelijk een gemiddeld rendement van ongeveer 7% per jaar hebben. Welke bank geeft dat?
 
Ik vraag me af wat er zou gebeurd zijn, indien dat gebeurd was in Dendermonde en hij met een of andere rechter te maken had gekregen die consequent alle snelheidsovertreders een enorme boete aansmeert.

Vermoed dat hij dat bij de prins niet zou gedaan hebben :( .
 
Bij mijn vorige baas is er ooit een handterminalapplicatie ontwikkeld voor de parkeerpolitie in een grote stad (weet niet meer waar). Hierin moest ingebouwd worden dat AA-kentekens niet ingevuld konden worden!!! :( Hoezo klasse-justitie???
 
Oprotten met dit soort discriminatie :j

Prinsen, diplomaten etc... net zo behandelen als de rest.

Of nog liever de rest net zo behandelen als zij :)
 
Dit is ook weer lekker.. Hoorde net op de radio dat de premier van Belgie een brief had gestuurd naar de prins waarin hij hem wees op zijn voorbeeldfunctie etc....

Wat blijkt? Vorig jaar is de auto (zal wel weer met chauffeur zijn) van de premier aangehouden met 179 km/uur terwijl 120 was toegestaan.

Wat denk je? Geen bekeuring |(
Ik zal wel ff een on-line verhaaltje erbij zoeken.

Hiero de piero:
www.vtm.be/html/nieuwsoverzicht/nieuwsbinnenland.shtml?p=108
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan