Prive les?

meisje17

Rookie
11 dec 2008
6
0
Hallo.
Ik weet echt helemaal niks van crossmoters, maar mijn vriend heeft sinds kort er eentje.
Nu wil hij dus graag wat meer kunnen en er handigheid in krijgen.
maar hij heeft nog geen les, ook nog nooit gehad.
Nu leek mij het wel leuk om eenmalig een prive les te geven.

Op internet kan ik niet echt wijzer worden, en kan ook niks vinden over wie dit doet.
Kunnen jullie me mischien helpen, iemand die prive lessen geeft voor een niet al te dure prijs, en het liefst in de buurt van Zwolle??

Dankje wel!!!
xxx O-)
 
Er zijn wel paar hobbycrossers bij MF-zwolle die wat tips willen geven, echter de basis van motorrijden zal al wel bekend moeten zijn qua remmen, schakelen etc

Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 14)!

Deze weten wellicht ook wel wat verenigingen waar je als beginner op weg geholpen wordt

Anders eens bij de KNMV informeren ? deze heeft een Offroad cursus
 
Laatst bewerkt:
Als je zoekt op motorcrossschool of op motorcross les of motorcrossweek dan vind je al een hele hoop info... En anders eens bij de locale crossclub langs gaan en daar eens vragen hoe het zit met de trainingen! Als je lid wordt zijn er vaak een aantal trainingsdagen per jaar die gratis zijn voor leden.
Succes!
 
Je moet ff in je alinea de zinnen weg halen over je vriendje.

Dan krijg je heel wat serieuzere respons dan nu :N
 
Laatst bewerkt:
www.offroad.nl Henk Seppenwoolde is echt een aanrader.

Seppie:
full
 
Als je zoekt op motorcrossschool of op motorcross les of motorcrossweek dan vind je al een hele hoop info... En anders eens bij de locale crossclub langs gaan en daar eens vragen hoe het zit met de trainingen! Als je lid wordt zijn er vaak een aantal trainingsdagen per jaar die gratis zijn voor leden.
Succes!

Oh haha ik zie het zocht op de verkeerde termen denk ik |( haha blond heh

Dankje wel !!
 
dit is de 2e keer dat ik het meemaak dat een meisje iets wil regelen voor haar vriendje, en dat ze allebei gelijk in de zeik genomen worden.

@meisje 17:
leuk idee. Misschien is het iets om samen naar een crossmotor verhuur te gaan en samen een rondje te crossen!

succes in ieder geval
 
Wacht maar tot ze erachter komen dat 17 niet haar leeftijd is maar haar geboortedatum })
 
Ik woon vlakbij Zwolle, maar heb weinig ervaring met crossmotoren. Btw als je leeftijd 91 is, hoe oud is je vriendje? Nog geen kunstheup ofzo??

:)
 
Motorcrossen heb je geen rijbewijs voor nodig hoor. Afgesloten terrein doet wonderen. Ik ben er zelf niet in thuis, maar de mensen die dat wel zijn kunnen je ongetwijfeld verder helpen.

Trek je niet al teveel aan van de onzinreacties. Op een forum met 74000 mensen moet je de zinvolle reacties filteren uit de niet-zinvolle. Niet dat mijn reacties altijd zo zinvol zijn :z

Groeten, Karl
 
Motorcrossen heb je geen rijbewijs voor nodig hoor. Afgesloten terrein doet wonderen. Ik ben er zelf niet in thuis, maar de mensen die dat wel zijn kunnen je ongetwijfeld verder helpen.

Trek je niet al teveel aan van de onzinreacties. Op een forum met 74000 mensen moet je de zinvolle reacties filteren uit de niet-zinvolle. Niet dat mijn reacties altijd zo zinvol zijn :z

Groeten, Karl

:+ voorbeeld van een onzin post, dit weten wij allang
hoor wat jij hier post. :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan