Prive les?

Ik woon vlakbij Zwolle, maar heb weinig ervaring met crossmotoren. Btw als je leeftijd 91 is, hoe oud is je vriendje? Nog geen kunstheup ofzo??

:)

dat lijkt me cool, iemand van 91 op een crosmoter zien :9~ .
haha, uhm als ik 91 ben dan is me vriend 93 XD
 
dat lijkt me cool, iemand van 91 op een crosmoter zien :9~ .
haha, uhm als ik 91 ben dan is me vriend 93 XD
Ik vind je smliley gebruik wel lichtelijk zorgwekkend :P

Maar goed, probeer het eens in het off/allroads forum, denk dat ze je daar verder kunnen helpen..
 
Ik vind je smliley gebruik wel lichtelijk zorgwekkend :P

Maar goed, probeer het eens in het off/allroads forum, denk dat ze je daar verder kunnen helpen..


Tjah, smeilies....
full


...... :X

Ik denk dat je gewoon een ouwe barrel met noppen moet kopen, en de bagger ingaan....op je bek ga je toch, maar wel zacht dan....
 
Laatst bewerkt:
Ja de basis heeft die wel.
(neem aan dat dat remmen, sturen, schakelen enzo is)

en als je onderuit gaat...doorrollen, dat verkleint de impact :P

Maar lekker een rondje crossen met dit weer...is het niks om te wachten tot de zomer en dan te gaan crossen.
Je hebt ook een auto strand bij den haag. Misschien kunnen jullie daar gaan crossen
 
Hallo.
Ik weet echt helemaal niks van crossmoters, maar mijn vriend heeft sinds kort er eentje.
Nu wil hij dus graag wat meer kunnen en er handigheid in krijgen.
maar hij heeft nog geen les, ook nog nooit gehad.
Nu leek mij het wel leuk om eenmalig een prive les te geven.

Op internet kan ik niet echt wijzer worden, en kan ook niks vinden over wie dit doet.
Kunnen jullie me mischien helpen, iemand die prive lessen geeft voor een niet al te dure prijs, en het liefst in de buurt van Zwolle??

Dankje wel!!!
xxx O-)


Informeer eens bij de AMBC Staphorst, dat lijkt me vanuit Zwolle uitstekend te doen. Ze organiseren ook het nodige op gebied van cross en off road en hebben een eigen crosbaan, waar leden gebruik van kunnen maken.


http://www.ambc-staphorst.nl/
 
Laatst bewerkt:
en als je onderuit gaat...doorrollen, dat verkleint de impact :P

Maar lekker een rondje crossen met dit weer...is het niks om te wachten tot de zomer en dan te gaan crossen.
Je hebt ook een auto strand bij den haag. Misschien kunnen jullie daar gaan crossen

Dat is ook wel een leuk iddee, om met de auto te gaan.
Daar heeft hij ook wel een geschikte auto voor , hoeft die niet meer te stunten op bluberig bouwterein })

dankuu
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan