Pro oiler automatisch kettingsmeersysteem

Julez1000

Die hard MF'er
11 apr 2007
932
1
Meijel
Ik heb een Pro oiler te koop. Het systeem is helemaal compleet incl. doos en inbouw / gebruiks handleiding.

Werkt echt perfect, nooit meer je ketting smeren. In tegenstelling tot bijv. een scottoiler werkt dit systeem veel nauwkeuriger en blijft ook niet druppelen als je stil staat.

Meer info; pro-oiler.com -&nbspThis website is for sale! -&nbsppro-oiler Resources and Information.

Is ongeveer 15.000 km gebruikt. Nieuwprijs is 200 euro, voor 100 euro mag je `m komen halen. opsturen evt. mogelijk (kosten koper).
 
Is het nog te koop, ik heb er serieus belang bij en evt een afspraak maken... pm of sms me anders even (06)-(22)(45)(05)(66)..
 
Is het nog te koop, ik heb er serieus belang bij en evt een afspraak maken... pm of sms me anders even (06)-(22)(45)(05)(66)..

Je PM is uitgeschakeld. Het systeem zit nu nog op m`n motor. Als je interesse hebt kan ik `m deze week `s avonds een keer uitbouwen.
 


Er zit geen externe sensor op, ik heb `m op de originele km teller sensor van m`n motor aangesloten. Als je een motor met een (ouderwetse) km teller kabel hebt kan je via pro oiler een hall sensortje krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Kort geleden nog 1tje gekocht. Gebruikte de Pro-Oiler al jaren, alleen met de laatste motor vergeten eraf te halen voor de verkoop. Nu deze alleen nog installeren en instellen. Voor de doorrijder is de Pro-Oiler mogelijk het beste wat je kan kopen. Dus kik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan