Pro oiler probleem

Baas C

MF veteraan
4 jun 2005
2.634
0
Gouda
Ik heb sinds 6 weken een pro oiler op mijn motor zitten , nou is het volgende het geval dat mijn achterband na een 200 km onder de olie zit.

Hij staat nu afgesteld in tabel 20 op stand 1 en ik heb nog steeds olie op mijn achterband

Heeft er iemand een oplossing voor mij
 
Op de site van Pro oiler staan hier allemaal tips over en zaken die je moet controleren zoals of je wel de juiste correctiefactor hebt ingestelt. Misschien heb je ook last van EMI. Trouwens hierover staat ook een boel in de hamdleiding.
 
:^

Ckeck of je storing krijgt van je ontseking. In de handleiding staat hoe je dit kunt doen.

Uit mijn hoofd, zet de oiler op pulsen tellen en start vervolgens je motor en laat hem stationair lopen.

Als je teller pulsen registreert ondervind je dus storing en krijg je te veel olie.
 
Laatst bewerkt:
:^

Ckeck of je storing krijgt van je ontseking. In de handleiding staat hoe je dit kunt doen.

Uit mijn hoofd, zet de oiler op pulsen tellen en start vervolgens je motor en laat hem stationair lopen.

Als je teller pulsen registreert ondervind je dus storing en krijg je te veel olie.

Dat heb ik ook gedaan als ik dan mijn wiel een stukkie verder draai dan begintie als een gek te tellen
 
ik neem aan dat je een signaal aftapt van de speedsensor,bij het tellen moet je je wiel 5x draaien,dan het aantal pulsen delen door 5 om vervolgens in de pro-oiler in te geven en op te slaan.is er een instelling niet juist dan geeft ie ofwel veel te veel ofwel veel te weinig olie!
en soort ketting,aantal schakels en maat band moet ook uitgerekent worden.
ik weet dat de handleiding niet erg duidelijk is in het begin,maar neem gewoon de tijd om het goed door te nemen.µ

rekkie (die vreetj content is van zijne pro-oiler,al 2 jaar)
 
Dat heb ik ook gedaan als ik dan mijn wiel een stukkie verder draai dan begintie als een gek te tellen

Dat is goed, hij moet tellen als je wiel draait, maar niet als je wiel stilstaat.

In het 2de geval heb je storing.

Het beste kun je je wiel 10 keer ronddraaien en dan het aantal pulsen delen door tien. Doe dit daarna nog een keer om te kijken of het getal in de buurt komt vna je eerste getal.

Nu weet je de correctiefactor die je in moet geven.

Voor de rest moet je even in de handleiding kijken.
 
Dat is goed, hij moet tellen als je wiel draait, maar niet als je wiel stilstaat.

In het 2de geval heb je storing.

Het beste kun je je wiel 10 keer ronddraaien en dan het aantal pulsen delen door tien. Doe dit daarna nog een keer om te kijken of het getal in de buurt komt vna je eerste getal.

Nu weet je de correctiefactor die je in moet geven.

Voor de rest moet je even in de handleiding kijken.

Ik had idd last van EMI
Probleem is opgelost *O*
Ik moest de massa voor de pro oiler van mijn speedsensor halen ipv het frame
 
Terug
Bovenaan Onderaan