Pro-Oiler

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom perse 2e hands? prijstechnisch?
200 eu nieuw, is het wel waard vind ik.... al heb ik wel een nieuw slangetje nodig omdat de boel afgebroken is en in het tandwiel is terecht gekomen bij mij, moet nu al meer dan 4 maanden, strax maar eens een mailtje naar de dealer :)

en pro oiler boven scott omdat ie automatisch is toch?


kickje.... :)
 
Ik heb er binnenkort eentje over (gebruikt dus). PM me maar als je interesse hebt, prijs komen we wel uit! :Y
 
waarom perse 2e hands? prijstechnisch?
200 eu nieuw, is het wel waard vind ik.... al heb ik wel een nieuw slangetje nodig omdat de boel afgebroken is en in het tandwiel is terecht gekomen bij mij, moet nu al meer dan 4 maanden, strax maar eens een mailtje naar de dealer :)

en pro oiler boven scott omdat ie automatisch is toch?


kickje.... :)

Ik moet op de kleintjes letten, Monkey, dus idd wat je zegt. Pablo geeft goede service, dus dat komt wel goed.
 
waarom perse 2e hands? prijstechnisch?
200 eu nieuw, is het wel waard vind ik.... al heb ik wel een nieuw slangetje nodig omdat de boel afgebroken is en in het tandwiel is terecht gekomen bij mij, moet nu al meer dan 4 maanden, strax maar eens een mailtje naar de dealer :)

en pro oiler boven scott omdat ie automatisch is toch?


kickje.... :)
kost geloof ik 3,50
 
Zit Pablo er nog wel, heb zelf eigenlijk alleen nog correspondentie met Arnold!
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb voor het laatst vorig jaar mei contact gehad met Pablo. Als er wat is, neem ik rechtstreeks contact op met Pablo via zijn eigen mail. Heb sinds vorig jaar niet meer gemaild, dus weet ook niet of hij er nog is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan