HondaBMWf900
Rookie
- 13 mrt 2021
- 8
- 1
Ik heb onlangs een pro-oiler gemonteerd ip mijn F900XR. Zijn er nog meer eigenaren die zoiets gemonteerd hebben? En zo ja, hoe is de ervaring daar nee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt het schermpje in nachtmodus zetten.Heb 'm ook sinds een jaar of 5. Werkt goed. Vind het principe om een elektromagnetisch pompje te gebruiken om nano druppels per keer aan te brengen ook het beste. Bij mij gaat de olieleiding helemaal onzichtbaar in de top slider op de swingarm. Als je in het donker rijdt is schermpje wel fel, ik heb het net uit het zicht. Bij mij staat die op de laagste tabel 23, en positie 5. Eigenlijk gebruik ik het scherm alleen om te zien of de GPS nog werkt (het rode puntje). Heb ik nu zoveel vertrouwen in dat ik overweeg display and gps in het tankvakje van m'n nieuwe XR te zetten, dat vakje gebruik ik zowieso niet. Maar na een stukje (gewenst of ongewenst) offroad met duidelijk een hoop stof is het wel fijn om even een 'priming' te kunnen doen.
Ik heb er eentje op m'n Energica laten monteren. Werkt prima, geen klachten.
ik heb net die nachtstand geprobeerd in de garage en dat lijkt een betere instelling, mijn display gaat niet uit . Denk dat het zonder GPS signaal aanblijft of aangaat, en dat is dan veel makkelijker om te zien dan het puntje.Je kunt het schermpje in nachtmodus zetten.
Qua klep probleempjes, het is geen klep maar een Zwitsers Gotec EMX8 electromagnetisch wisselstroom pompje. Ben eigenlijk verbaasd dat het een plasje olie kan lekken via een 1mm leiding en een lekkende terugslag klep. Heb wel een sticker met pijltje op de mijne gezet, is niet makkelijk om aanzuig en pers kant te zien na demontageIs redelijk makkelijk te herstellen door de leiding met het klepje even door te spoelen, verder geen omkijken naar
...
Qua klep probleempjes, het is geen klep maar een Zwitsers Gotec EMX8 electromagnetisch wisselstroom pompje. Ben eigenlijk verbaasd dat het een plasje olie kan lekken via een 1mm leiding en een lekkende terugslag klep. Heb wel een sticker met pijltje op de mijne gezet, is niet makkelijk om aanzuig en pers kant te zien na demontage
..
Qua klep probleempjes, het is geen klep maar een Zwitsers Gotec EMX8 electromagnetisch wisselstroom pompje. Ben eigenlijk verbaasd dat het een plasje olie kan lekken via een 1mm leiding en een lekkende terugslag klep. Heb wel een sticker met pijltje op de mijne gezet, is niet makkelijk om aanzuig en pers kant te zien na demontage
Ik heb de module wel 'in beeld' op de EVA; ik gebruik de motor ook voor woon-werk en houd graag de mogelijkheid om 'm bij verschillende weersomstandigheden, in te kunnen stellen. Zonder dat ik eerst de halve 'tank' eraf moet schroeven ;-)
Die Ru en Ro ken ik niet.Heeft iemand al eens de Ru afstelling gewijzigd of de ro
De tabel stond op 20 heb hem nu op 23 gezet want de ketting blijft te vettig
Ik ben er al eens mee wezen stoeien maar blijft een tikkie lastig als je het systeem niet meer in je hoofd hebt zitten.
Klopt, gps heeft een correctie factor van 1.De oc instelling heb ik net al op tabel 23 gezet de OS heb ik nog nooit bij gesteld , ik heb wel de gps Versie of denk ik daar verkeerd