probeer administrators te bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze hebben overleg over een mf lid
verder weet ik niks


waar gaat het over, misschien kan ik helpen O-)
 
Dat komt omdat je moet betalen om reclame te maken op MF. En er zijn betalende (lees: donerende) leden die betalen om geen reclame te zien. En bij jouw topic zien betalende leden alsnog niet betaalde reclame.
 
ik wil ook betalen ik wil juist weten hoe en wat
Zodra er een topic wordt geopent puur en alleen om er zelf financieel beter van te worden, wordt dit gezien als spam.
Aangezien jij geld vraagt voor je diensten, is dit dus spam en wordt je topic op slot gegooit :)

ps, waar in zoetermeer??? mag over mail
 
Zodra er een topic wordt geopent puur en alleen om er zelf financieel beter van te worden, wordt dit gezien als spam.
Aangezien jij geld vraagt voor je diensten, is dit dus spam en wordt je topic op slot gegooit :)

ps, waar in zoetermeer??? mag over mail


Wannabee Mod.... :Z
























}) , maar wel netjes uitgelegt, ik kan me er aleen maar bij aansluiten !! :^

Voor info over bv een banner of toegestane betaalde reclame op M-F even contact leggen met Bananeman[@]motor-forum.nl of Duderuud[@]motor-forum.nl, dat soort dingen is hun pakkie aan ;)

Maar...eerlijk gezegd denk ik dat voor een plaatselijke toko het iets te duur zal worden :X :X

Iig kun je een link naar je website in je signature opnemen.
Zolang je dan maar niet overal onzinnig gaat posten om in die reply's alleen maar naar die site te verwijzen }) ;)
 
Dat komt omdat je moet betalen om reclame te maken op MF. En er zijn betalende (lees: donerende) leden die betalen om geen reclame te zien. En bij jouw topic zien betalende leden alsnog niet betaalde reclame.

ook :^

Eigenlijk zie ik nu dat Ferre gewoon die wijze woorden uit deze reply gehaald heeft... B| :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan