Probiker kleding

Tja.. was wel een pak van 1199,- tegen 199.
Zit daadwerkelijk wel kwaliteits verschil in..
Maar na het overzetten van mijn shouldercups voel ik me er niet onveilig op mijn 900rr
 
Vriendin heeft 2 leren jacks, 1 van probiker en eentje via marktplaats gekocht. (MQP)
MQP (en ook mijn eigen Difi) zijn kwa kwaliteit en leerdikte toch wel een stukje beter vind ik.
Rij zelf met een vrij goedkope leren broek van Louis, maar die begint na 1 jaar intensief gebruik ipv zwart op de knieen en andere slijtplekken bruinig te worden dus de verfkwaliteit is ook niet echt geweldig. Pasvorm is echter wel geweldig, maar das natuurlijk persoonlijk.
 
Prima pakken! Heb er zelf een van 199,95.
Enige nadeel is dat wanneer je veel rijdt, je broek zegmaar bij je kont verslijt (redelijk snel).
Ook wanneer je vaak een rukzak om hebt krijg je dit bij je schouders.
Maarja, prima spul!
 
ik heb de blauwe versie van dit pak en mijn broertje de zwarte.

zijn echt perfecte pakken. de afwerking is heel goed, leer is lekker dik en de pasvorm is goed.
heb er een paar maal mee in de regen gereden en hij houdt zich gewoon perfect, gewoon niet nat geworden.

heb ook probiker laarzen en prx4 race handschoenen en je betaald idd een schijntje maar wat je krijgt is perfect.
ik heb een schuiver met 30 km/h gemaakt, oke, das kattepis, maar de motor viel bovenop me en ik schuurde over straat.
paar schaafplekjes maar niet extreem en de naden hielden het ook (een stuk over de naad geschuurd en die bleef goed houden).

wellicht dat de kwaliteit, looks en design iets minder zijn maar je moet niet vergeten dat louis een megaketen is.
die bestellen meteen gigantische aantallen waardoor ze een lage prijs kunnen afdwingen.

en de service is extreem goed van louis!
 
Ook ik heb dit pak nu ongeveer een maand (blauwe versie) Zit lekker en is mooi! Ik zat in het begin ook te twijffelen voor dat geld....
Ben blij dat ik het gedaan heb! Is met geperforreerd leer, lekker voor als het warm is! Hij is totaal NIET waterdicht en geeft ook af als je langeretijd in de regen rijd!
En mocht je een schuiver maken en pak is kapot kun je voor dat geld makkelijk een nieuwe halen, ben je nog goedkoper uit dan een merk pak!
Succes met je keuze! :W
 
Ook ik heb dit pak nu ongeveer een maand (blauwe versie) Zit lekker en is mooi! Ik zat in het begin ook te twijffelen voor dat geld....
Ben blij dat ik het gedaan heb! Is met geperforreerd leer, lekker voor als het warm is! Hij is totaal NIET waterdicht en geeft ook af als je langeretijd in de regen rijd!
En mocht je een schuiver maken en pak is kapot kun je voor dat geld makkelijk een nieuwe halen, ben je nog goedkoper uit dan een merk pak!
Succes met je keuze! :W

Als je 'm nu gewoon even inspuit met anti regen rotzooi heb je daar ook geen last meer van :Y
 
Ik heb hemzelf ook exact dezelfde.

Inmiddels denk ik 2 jaar in bezit, heb destijds de "normale" prijs betaald.

Ik dacht iets van 350 euro ofzo.

Vin het nog steeds een fijn en mooi pakkie. En die 200 euro is natuurlijk helemaal geen geld.

Dus ik zou zeggen gewoon kopen.....
 
ik heb een probiker jas en een combi

ben met de jas in januari met 100kmh+ afgestapt -O-

niks aan het handje! iets geschaafd verder niks te zien aan de jas,

mijn combi rijd ik sm mee dus mocht niet te duur zijn ivm met echt vies worden en dat je met een sm bij lage snelheden nog wel s op je waffel gaat...
 
Toen ik begon met motorrijden 4 jaar geleden heb ik ook een budget lederen combi gekocht bij Hein Gericke voor ong. 450 euro. Het pak is na 40.000 km / 4 jaar toch wel behoorlijk versleten, leer begint z`n kleur te verliezen, ritsen zijn niet meer geweldig. Ik heb toen ook alpinestars handschoenen gekocht en die zijn nog als nieuw, hebben precies hetzelfde meegemaakt als het pak maar het leer ziet er nog perfect uit.
Dus nu moet ik eigenlijk een nieuwe combi kopen, als ik toen meteen een alpinestars combi had gekocht voor 250 euro meer had ik nu nog een perfect pak gehad, was ik uiteindelijk goedkoper uit geweest.

Maar voor 200 euro maakt `t eigenlijk ook niet uit als `t na een paar jaar versleten is.
 
ach kijk, een probiker bash topic. :r


Ik heb een leren combi van probiker voor een nette prijs.
Het ze me prima, sluit goed aan en aan de kleur verandert ook niks.
Ik onderhoud hem met lederzeep. Maakt hem schoon, fris en waterdicht.

Het is prima spul en uiteraard is het niet te vergelijken met hele dure kleding, maar daar betaal je ook voor het merkje.
 
ach kijk, een probiker bash topic. :r


Ik heb een leren combi van probiker voor een nette prijs.
Het ze me prima, sluit goed aan en aan de kleur verandert ook niks.
Ik onderhoud hem met lederzeep. Maakt hem schoon, fris en waterdicht.

Het is prima spul en uiteraard is het niet te vergelijken met hele dure kleding, maar daar betaal je ook voor het merkje.

Valt toch reuze mee met dat bashen?
Normaal zijn er inderdaad genoeg mensen die wel acht en een halve ton overhebben voor een pak en derhalve maar afgeven op lui die niet hun nieren willen verkopen maar daar merk ik nu weinig van.
Het begint er zelfs op te lijken dat probiker de wereld langzaam overneemt...
Ik heb hem zelf natuurlijk ook 8-)
 
ik heb gister bij motozoom in utrecht het vanucci pak gekocht.

ook heb ik (gewoon om te passen kwa maat) de probiker pakken geprobeerd.

vanucci had langere benen, wat ik wel kan gebruiken met me 1.90 :p

22072009315.jpg

~http://img19.imageshack.us/img19/8011/22072009318.jpg~[IMG]


prima pak verder, bij mij sluit ie overal echt goed aan.
 
Laatst bewerkt:
Mooi pakki die Vanucci...
Langere benen, dan valt ie voor mij dus af als ik een nieuwe wil hebben...
Meestal zijn voor mij de pijpen al aan de lange kant met mijn 1m70.
 
Mooi pakki die Vanucci...
Langere benen, dan valt ie voor mij dus af als ik een nieuwe wil hebben...
Meestal zijn voor mij de pijpen al aan de lange kant met mijn 1m70.

ik bedoel niet dat ze gelijk 10 cm langer zijn hoor:)

ik denk dat het maar om een paar cm gaat.
 
Had ook mijn oog laten vallen voor dit pak van Probiker, mooi spul voor een nog mooiere prijs.
maar helaas met mijn 1.93 m veel te klein in de schouders en erg korte mouwen.Mt.58)
Dus als ze nog eens zo'n pak hebben in mijn maat zou ik niet twijfelen om hem te kopen.

GrtZ HermanuZ
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een leren combi van pro biker :] voor 199 euro gekocht en ben er zeer tevreden over en als die het maar jaartje of 3 a 4 vol houd is dat toch geen geld voor zo'n pak :Y . En wie wil er nou 10 jaar in hetzelfde pak rond rijden. Ik koop toch liever om de paar jaar een lekker mooi nieuw fris pak maar dat is ieder zijn keus.

Voor het geld wat je betaalt krijg je zeker veel voor terug. Voor de beginnende of studerende motor rijder is dit ideaal, hou je ook nog wat geld over om daadwerkelijk een motor te kopen.
 
Forum-oma, hier heeft U een lekker kopje thee, oké? Mag ik dan nu inhaken op dit topic? :+

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met de Probiker Neon textieljas?

Er zijn ongetwijfeld mensen die hem spuuglelijk vinden maar ik zie er zelf met name de voordelen van: zo op het oog een goede jas, niet duur, (te) voorzien van deugdelijke protectie, het hele jaar te dragen en bovenal lekker opvallend maar ook weer niet té. MotoZoom heeft hem echter niet in hun assortiment dus ik kan hem niet even gaan bekijken en passen (ik woon vlakbij MotoZoom Utrecht). Kan iemand wat nuttigs over deze jas melden? Goede of slechte ervaringen?

Alvast dank!
 
Laatst bewerkt:
Niemand ervaring met deze jas? Helaas, dan zal ik waarschijnlijk de eerste zijn die er t.z.t. een verslagje over zal schrijven :)
 
Heb de winterhandschoenen van Probiker en die bevallen me heel goed. Kom vaak bij Louis in Aachen en haal daar ook veel spul. Laatst een textielpak gekocht van AJS. Voor mij een onbekend merk maar heel degelijk, veel zakken, uitneembare voerring etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan