Probiker PRX 2-TEILER

Greenmaster

MF'er
2 jan 2006
93
0
Groningen
Beste MF-ers,

Mijn vriendin denkt erover om een leder combi van Louis.de te kopen:



Nu is even de vraag, is het een goed pak?
Ik heb de search al gebruikt maar krijg hier niet echt een goed topic op.
Het pak kost 199,-.

Ze wil natuurlijk wel een pak dat veilig is.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,

Lennart
 
ik heb zojuist de PRX-4 binnengekregen, ook voor 200 eu bij motozoom en louis. ik weet niet hoe de 2 is, maar de 4 ben ik nu al erg tevreden over
 
heb zo'n pak ook alleen dan wit/zwart bevalt prima :Y

en kwa veiligheid hoeft ze der eigen niet druk te maken :N

pakken worden allemaal getest :Y

kijk de duurdere pakken van alpinestars mqp en dergelijke zullen misschien best meer protectie hebben en beter zitten als het pak van pro-biker -O-

maaja daar is de prijs ook na *O* *O*

ken ook enkele jongens die het pak helaas zelf getest hebben over het asfalt en die waren er ook over tevreden O-) O-) O-)
 
Heb ook een pak van pro-biker, de prx-4 dan wel. Ben erg tevreden met de kwaliteit van het pak ten opzichte van de prijs.

Ik bedoel het is niet hetzelfde alpinestars en dergelijke, maar zoals wimmus als opmerkte is de prijs er ook naar.

De prijs/kwaliteit verhouding is wel aardig goed dus *D
 
Beankt voor de reacties. Ga denk met haar eens n kijkje nemen in duitsland. Maar dit is zeker niet echt n dames model?

Gr. Lennart
 
vrouwen hebben een ander lichaam dan mannen (over het algemeen), ik zou gaan voor een pak dat voor dames is gemaakt, zit vele malen beter.

had toen voor mijn vrouw ook een pak gekocht, zat toch hier en daar wat te groot, nu zij een damespak heeft, is een verschil tussen dag en nacht.
 
ik heb dat pak ook, ook die kleur als op de foto ;)

Hij bevalt mij prima en zit me ook goed.
Het pak is eventueel nog uit te breiden met extra en betere protectors.

Je kan hetzelfde pak ook krijgen bij Motozoom.nl
Ik ben zelf naar hun winkel gegaan om hem te passen en heb hem later daar ook besteld.
 
Laatst bewerkt:
ik heb dit pak ook,alleen dan de grijze versie. ik vind het een fijn pak, alleen had ik last met de kniebeschermers,dat het klittenband op mijn been drukte, maar dat is opgelost door het dicht te stikken. mijn vriendin heeft dit pak ook aangehad, maar dat zag er niet uit, door haar bouw inderdaad. zij heeft zich toen bij louis een pak van caferacer gehaald, dat stond haar een stuk beter.

Gr Michael
 
Kheb het pak voor de Supermotard.

ik vind het geen goed Supersportpak, omdat het relatief dun is.
Overigens wel lekker koel in de zomer
Protectoren stellen niet voor tov Alpinestars.

leuk pakkie.....zkr voor de prijs
 
ik heb dit pak ook,alleen dan de grijze versie. ik vind het een fijn pak, alleen had ik last met de kniebeschermers,dat het klittenband op mijn been drukte, maar dat is opgelost door het dicht te stikken. mijn vriendin heeft dit pak ook aangehad, maar dat zag er niet uit, door haar bouw inderdaad. zij heeft zich toen bij louis een pak van caferacer gehaald, dat stond haar een stuk beter.

Gr Michael

Dat had/heb ik ook, had het soms tot bloedens aan toe :o Nu me pak maar ff "bewerkt" en zit nu als gegoten 8-)
 
ik heb zelf ook de prx-4 en hij zit echt heerlijk. Ook gewoon bij motozoom gekocht en voor 199,- euro heb je echt heel veel waar voor je geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan