Probiker Textieljack v.s. Streetfighter Tex-jack

Marnix

MF'er
4 feb 2002
56
0
Heeft iemand ervaringen met een van deze jassen. ik ben geintereseerd in het aanschaffen van een gehele uitrusting en ik treifel tussen deze jassen. De prijs staat me wel redelijk aan en er zit bescherming in ze ademen en zijn waterdicht. Dat is voor mij een must. Ik ben geinteresseerd in meningen en ervaringen over deze jassen. Heeft u andere jassen aan te bevelen dan ben ik ook geinteresseerd.

Alvast bedankt
Marnix

p.s. bijde jassen staan op www.louis.nl
 
rij ff naar duitsland ... kun je gelijk passen enz... (in duitsland hebben ze winkels)

kijk ff op www.louis.de daar staan alle plaatsen waar louis zit (geloof +- 25 a 30 zaken)

!!!!!!! ++ Duitsland is goedkoper !!!!!

scheelt op sommige artikelen echt veel geld !!!
 
Ruikt wel erg naar Spam moet ik eerlijk zeggen, allebei Louis jassen, en een mooie link erbij. Dan ook nog een profiel wat amper is ingevuld..

Buiten dat heb ik een erg goede neus, wat mij betreft een slotje, en als er een MOD vragen heeft, zal ik deze graag via de e-mail beantwoorden....
 
Ruikt wel erg naar Spam moet ik eerlijk zeggen, allebei Louis jassen, en een mooie link erbij. Dan ook nog een profiel wat amper is ingevuld..

Buiten dat heb ik een erg goede neus, wat mij betreft een slotje, en als er een MOD vragen heeft, zal ik deze graag via de e-mail beantwoorden....

Valt toch wel mee?
Straks mag je ook geen merknamen typen want dat is dan reclame voor bijvoorbeeld yamaha of kawasaki
 
Valt toch wel mee?
Straks mag je ook geen merknamen typen want dat is dan reclame voor bijvoorbeeld yamaha of kawasaki
Ten eerste is het een link naar de Louis site, niet naar het product zelf, zoals wij hier ook doen met topic verwijzingen. Ten tweede vind ik het raar dat het een nieuwe gebruiker is, met maar 1 post, die direct naar Louis gaat, geen intro van ik ben die en die bla bla bla....

Ten derde ben ik wat beter op de hoogte zeg maar.... Geloof mij, ik geef mijn silverslut gratis weg als dit geen spam is.....
 
als u dit als spam ziet waarom geeft u dan geen ander merk alternatief? goedkoop ademend,wind en waterdicht en goede bescherming. geen probleem maar ik doe veel met internet,zover ik weet is die winkel(zal hem niet nog een keer noemen)een van de enige met zo\'n assortiment online. maar voordat dit ook weer reclame is.

ik kijk ook voor een helm en als je die bij www.motorgoedkoop.nl koopt,ik keek bijvoorbeeld geintereseerd naar de Schuberth Profil 2,bij motorgoedkoop 169,90 en dezelfde bij louis
€ 279,00 dit is volgens mij dezelfde...genoeg anti spam zo?

internet is anonym,iedereen wordt al overal in de gaten gehouden daar hou ik niet van vandaar niet veel info. ik hou mijn eigen post in de gaten dus main lijkt mij niet nodig.

verder iedereen bedankt voor de snelle postings, beter dan bij louis form *D .
ik zal zeker in duitsland een keer gaan kijken!!!
 
Nou mustang sally, ben je al overtuigd?

Dag silverslut (whateveritmightbe), of je moet het nog niet geloven, kan ook uiteraard.
 
staat er de eerste topic voor nieuwe gebruikers niet moeten gaan testen....
krijg je zo\'n welkom...
beetje jammer wel vet dat je post zo vaak gelezen wordt.
ik zocht gewoon op internet veel informatie over goede kleding met een redelijke prijs. dat er dan zoveel meteen aan spam denken beetje jammer. geef liever alternatieve in plaats van spam te roepen als er een plaats in staat waar je het kan vinden. hoe moet ik weten of u weet waar het gehaald kan worden? ik hoop hiermee een beetje duidelijkheid te hebben gegeven dat ik geen spam geef maar gewoon een vraag probeer te stellen.

met vriendelijke groeten aan de normaal antwoordende lezers ;)
en :j voor de panische spam lezers *D
 
Nou mustang sally, ben je al overtuigd?

Dag silverslut (whateveritmightbe), of je moet het nog niet geloven, kan ook uiteraard.

Almost, almost....
Maar ik heb qua silverslut ( Silverwing... ) al enorme consesies gedaan richting Psycho, maar weer even ON-TOPIC, Als je wat via Louis/Motozoom wilt bestellen kan je inderdaad beter langs een filiaal in Duitsland rijden. Daar wordt je persoonlijk geholpen ( en goed ook ), is het een heeeeel stuk goedkoper, en je neemt meteen de juiste maat mee naar huis. En garantie kan je dan eventueel claimen via Louis Nederland. Maar zelfs als je op het hoofdkantoor in Hamburg zou gaan shoppen, dan ben je inclusief de benzine zelfs nog goedkoper uit.

Dat is ook één van de redenen waarom ze Motozoom gaan heten, zodat de link met Louis een beetje vervaagd en mensen dus niet meer de prijzen gaan vergelijken. De tijd zal gaan leren of ze gelijk hebben.

Maar oke, Bogarde, misschien heb je gelijk, en zal ik even indimmen.

Mijn oprechte excuses :}
 
Ten eerste is die Silverslut helemaal geen ruk waard en ten tweede geef ik ze gewoon de sleutel van de garage niet ;)
Geweldig, jij weer hé... maaruh, die Silverslut is erg hard op weg om verkocht te zijn, dus de ruimte komt snel weer vrij :}

En aangezien er binnenkort allerlei huisraad staat, zal ik die sleutel inderdaad niet afgeven.

Zodra er hulp nodig is met sjouwen en rijden dan hoor ik het wel....
 
Laat die Marnix aub wel met de ge-U van hem stoppen. Ben hier niet bij m\'n opa & oma thuis ;) Ga binnenkort maar eens ff bij zo\'n Louis shop in Germanië kijken, leuk stukkie toeren.
 
Ben hier niet bij m\'n opa & oma thuis ;) Ga binnenkort maar eens ff bij zo\'n Louis shop in Germanië kijken, leuk stukkie toeren.

Weet hij toch niet :?
Hij denkt vast: skoezie zit met z\'n laptop bij z\'n opa en oma en ik zal maar u zeggen. ;)


Maar je is ook wel goed voor de meesten hier hoor marnix, hoeft niet, mag wel.
 
ok dan ik zal geen u meer zeggen

bedankt voor de reacties en Marnix staat meteen voor no spam da\'s een mooi begin voor mij op deze form *D

maar ik begrijp dus wel redelijke jassen? niet een van de twee veel beter?

ik zag net al een prijsverschil van 50 euro bij 1 van de 2 jassen. betersssss :]
 
Hoor ik daar Poohbeer al een wheelie maken op die Silverwing?! ;)
Geloof het of niet, maar wheely\'s doetie ( onvrijwillig geprobeerd ) en Burn-outs ook. Stoppies durfde ik niet te proberen, maar aangezien ik wel een keer een ranzige noodstop heb gemaakt met dat ding, maar alles bleef gewoon waar het hoorde, dus geen konten omhoog of opzij, wel een mooie rookkolom achter de fiets.....
 
Op maandag 04 februari 2002 20:06 schreef Mustang Sally het volgende:Geloof het of niet, maar wheely\'s doetie ( onvrijwillig geprobeerd ) en Burn-outs ook. Stoppies durfde ik niet te proberen, maar aangezien ik wel een keer een ranzige noodstop heb gemaakt met dat ding, maar alles bleef gewoon waar het hoorde, dus geen konten omhoog of opzij, wel een mooie rookkolom achter de fiets.....

Fiets.......??

Auto op twee wielen toch?? :+
 
Mooi allemaal. Volgens mij geen spam zo\'n berichtje... Ik ben zelf ook eens gaan kijken op dat louis.nl en ben zeer geïntereseerd in die broek en evt. de jas.

Het gaat om de Café-Racer® Tex Pants en de Café Racer Tex-jack. Vooral (om te beginnen)de broek.

Is er hier iemand die:
1- ervaring met Louis.nl heeft.
2- die broek misschien een keer geprobeerd heeft.

Met dit :r weer zou een motorbroek wel lekker zijn. :} voor uw reacties.
 
even een tussenstand, in duitsland is de probiker jas in maat L en kleiner 60 euro goedkoper en 50 voor grotere maten en de streetfighter 70 euro en 60 euro.wel vaag is dat de cycle touring II laarzen 15 euro duurder zijn dan in nederland.

de Schuberth profil II is 60 euro goedkoper dan in nederland maar dan nog is die bij motorgoedkoop 50 euro goedkoper,dat is dus 110 euro verschil voor dezelfde helm tussen louis.nl en motorgoedkoop.nl

dat wordt na het (hopelijk) halen van mijn rijbewijs 11 feb snel naar duitsland en alleen al minimaal 100 euro besparen op een jas en een broek :]
 
Kijk ook eens bij Gericke

http://www.hein-gericke.de


Zij hebben ook winkels in Nederland, heb zelf dat PSX-T1 pak en ben erg tevreden, met Gore-tex, absoluut waterdicht, ook na een hele dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan