probleem ducati

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
18
onbekend
beste mensen, ik heb een klein elektrisch probleem met mijn ducati monster 900ie, het lampje van ''uw branstof is bijna op''blijft continu branden, ook als ik net ben wezen tanken, als ik hem uit doe en laat hem een tijdje uit en doe darna het contact weer aan, is hij ongeveer 25 seconden uit maar gaat dan weer aan, dit heb ik een paar keer opgemeten en is telkens 25 seconden.
komt dit wel vaker '( voor en hoe is dit te verhelpen :?
 

Niels

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.812
6
het probleem, je hebt een Ducati :+

het lijkt erop dat je vlotter sluiting maakt of je sturing van je lampje/vlotter niet lekker meer is
ff meten dus
 

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Op donderdag 20 juni 2002 22:30 schreef P.Bouwmeester het volgende:
beste mensen, ik heb een klein elektrisch probleem met mijn ducati monster 900ie, het lampje van ''uw branstof is bijna op''blijft continu branden, ook als ik net ben wezen tanken, als ik hem uit doe en laat hem een tijdje uit en doe darna het contact weer aan, is hij ongeveer 25 seconden uit maar gaat dan weer aan, dit heb ik een paar keer opgemeten en is telkens 25 seconden.
komt dit wel vaker '( voor en hoe is dit te verhelpen :?
Euh ducati is toch een groot elektronische probleem })
 

jkoehorst

MF veteraan
5 dec 2001
6.667
1
40
Hengelo (ov.)
Dit forum is ook bedoeld om af en toe eens een lolletje tegen elkaar te kunnen maken.
Klopt, maar dat kun je toch ook in 1 van de vele andere topics doen? Hier word gewoon serieus gevraagd om hulp.
Als je geen idee hebt post je gewoon niets zoals de meesten doen (en ik).
Post onzin/lol maar in 'klassiekers' of 'algemeen' en laat dit onderdeel een beetje bestaan als vraagbaak.
 

Danny

Die hard MF'er
10 jan 2002
371
0
Delft
beste mensen, ik heb een klein elektrisch probleem met mijn ducati monster 900ie, het lampje van ''uw branstof is bijna op''blijft continu branden, ook als ik net ben wezen tanken, als ik hem uit doe en laat hem een tijdje uit en doe darna het contact weer aan, is hij ongeveer 25 seconden uit maar gaat dan weer aan, dit heb ik een paar keer opgemeten en is telkens 25 seconden.
komt dit wel vaker '( voor en hoe is dit te verhelpen :?
Tankvlotter stuk, nieuwe kopen, komt vaker voor bij monsters!
 

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Klopt, maar dat kun je toch ook in 1 van de vele andere topics doen? Hier word gewoon serieus gevraagd om hulp.
Als je geen idee hebt post je gewoon niets zoals de meesten doen (en ik).
Post onzin/lol maar in 'klassiekers' of 'algemeen' en laat dit onderdeel een beetje bestaan als vraagbaak.
The man is right! Een serieus antwoord op een serieuze vraag.

Al blijft de bike een Italiaan ;)
 

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
41
hoe bevalt zo'n monster 900 eigenlijk ???

ik vind het een :9~ :9~ :9~ :9~ fiets maar met mijn 1.91 is hij denk ik een beetje te klein


helaas kan ik je niet helpen met je probleem aangezien ik hier nix van weet.. sorry
 
Laatst bewerkt:

Sabelhout

MF veteraan
28 jan 2002
1.754
0
39
Apeldoorn
hoe bevalt zo'n monster 900 eigenlijk ???

ik vind het een :9~ :9~ :9~ :9~ fiets maar met mijn 1.91 is hij denk ik een beetje te klein


helaas kan ik je niet helpen met je probleem aangezien ik hier nix van weet.. sorry
Ik heb laatst op een Monster 750 gereden, en die zijn ook :9~ :9~

Deze Monster was het dus (de BBQ-gangers hebben hem al gezien :) ):

 

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
18
onbekend
hoe bevalt zo'n monster 900 eigenlijk ???

ik vind het een :9~ :9~ :9~ :9~ fiets maar met mijn 1.91 is hij denk ik een beetje te klein


helaas kan ik je niet helpen met je probleem aangezien ik hier nix van weet.. sorry
ik vind het perfect, het is geen kanon, maar tussen sprints zijn errug lekker :P dankzij het relatief hoge koppel (88 Nm, 195 kg) wheelie monster, stoppie monster, stuur monster, lekker geluid monster, en ook nog een zuinig monster,alleen de aanschaf en gekke plotselingen defecten(?) zijn een (klein) nadeel '(

ben zelf 1.80m maar val precies met mijn knie voor de rand van de tank, dus nog net in het ronde gedeelte, lijkt dus ongeveer het maximum, alle monsters zijn even groot ik denk behalve de s4
 
Laatst bewerkt:

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
18
onbekend
Op donderdag 20 juni 2002 23:12 schreef Rene de Maaijer het volgende:Ongesteld of zo !! :)
tuurlijk een lolletje moet zeker kunnen, heb dat ding 4 maanden breng hem weg voor een grote beurt, en komt terug met slippende koppeling, een brandend lampje (ik noem de motorzaak nog niet i.v.m. dat ze het morgen maken, even kijken hoe ze het afhandelen)
 

POCA

Die hard MF'er
11 feb 2002
784
0
45
Tilburg
het probleem, je hebt een Ducati :+
Tja... ;)

Op donderdag 20 juni 2002 22:53 schreef Rene de Maaijer het volgende:Euh ducati is toch een groot elektronische probleem })
Tja... ;)

Op donderdag 20 juni 2002 22:43 schreef P.Bouwmeester het volgende:kom op tati kan je geen antwoord geven waar een hoger verstand aan gekoppeld is en waar ik ook nog wat aan heb :? het niveau ligt hier een stuk hoger op dit forum :} :} :} :} :} :} :}
Na deze reacties en de ervaringen van Rico met zijn Duc (ondanks zijn rijgedrag ;) ) zou ik ook zeggen:

Op donderdag 20 juni 2002 22:36 schreef tati het volgende:
inruilen tegen een jappanner?????
:} :} :}

Maarja ook ik zal wel niet het juiste "niveau" hebben voor je....

Succes ermee verder! :)