probleem en vraag gsx r750w 1992

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny®

Die hard MF'er
11 aug 2004
312
0
hattem
Hallo iedereen, ik heb juist een gsxje gekocht, het bedrijf waar ik hem heb gekoch zij dat het een nederlandse motor was, echter toen ik thuis was zag ik dat het kenteken op 97 stond en bij rdw geweest was, dus heb ik het idee dat het toch een buitenlandse is. is een buitenlandse minder waard? verder is het een lekkere motor met een klein tikje bij de dynamo, is dit normaal? er staat 280 op de teller en ik heb er 180 mee gereden in z'n 5 met 9000 rpm, dus verwacht ik dat die behoorlijk boven de 200 uit zal komen, hij heeft 45000 gelopen en verder in perfekte staat, heeft iemand nog tips of truks om hem lekker lang mee te laten gaan? wat zal volgeng jullie de verkoopwaarde van dat ding zijn, heeft iemand nog een gebruikers handleiding ge geef of te koop? groeten Johnny
 
piccie???


jij wilt graag weten of je teveel voor die motor hebt betaald.....of wil je hem weer door verkopen....>>


Ik heb zelf ook een geimporteerde fiets uir 92...alleen dat staat dus niet op mijn kenteken .Wel dat het een 96er is (niet dus) en dat ie in 2001 is ingevoerd..

An de hand van de kleurstelling kun je wel een beetje zien welk jaar dat ie komt....
 
Laatst bewerkt:
tis een zwarte met paars overgaand in blauw, dit is standard hij is van 1992 en in 97 op kenteken gezet ik wil hem niet verkopen maar als ik er een goed prijsje voor kan krijgen koop in een 1100 (heb er al wel een op het oog
 
tis een zwarte met paars overgaand in blauw, dit is standard hij is van 1992 en in 97 op kenteken gezet ik wil hem niet verkopen maar als ik er een goed prijsje voor kan krijgen koop in een 1100 (heb er al wel een op het oog


denk een 93er..

is ie in 97 op de weg gekomen of ingevoerd?is wel een verschil..

Mijn kenteken bewijs doet geloven dat ie 96 op de weg is gekomen en in 2001 is ingevoerd...en het is model 92....
 
ik heb het zelfde op papier is die in 97 op de weg gekomen en op deel 3 staat met kleine letters een code en datum 1992. heb jij ook dat hij een zacht tikje heeft bij de dynamo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan