Probleem gevonden kawasaki ninja 95 carbarateurs, maar nu ?

Drugskiller

MF'er
24 jan 2011
61
0
Hallo, ik had een tijdje geleden al een topic geopend over dat mijn motor op 3 cilinders liep. Vandaag heb ik bijna alles open gehaald tank er afgehaald lucht filter enzzz. En ben er achter gekomen dat mijn 2de carburateur helemaal vol staat met benzine. Net onder me klep zeg maar. nu heb ik de drain aan de voorkant opengedraaid en kwam er eigelnijk gewoon schone benzine uit. Ik geloof dat me drain er voorzorgt dat me vlotter kamer leeg komt te staan. Dus heb hem helemaal leeg laten lopen. Maar in mijn eerste kamer zeg maar net onder die klep blijft hij vol staan met benzine. Dus ik denk dat mijn naald vat zit mis roest????? Geen idee benzine was eigelijk helemaal schoon wat eruit kwam en er zit ook geen roest in me tank. Nu probeerde ik de voorkant van me 2de cab er af tehalen 3 schoefjes gingen. Maar die 4de lijkt wel of die vast gelast zit ook was er al eens aangezeten dus schoefdraad was niet helemaal lekker meer, en nu is hij bijna dol. dus laat hem maar zo dacht als ik nou in die vlotterkamer kan komen kan ik hem mis los wippen en mis beetje schoonmaken. Maar dat ging nu niet werken ik heb er ook geen gereedschap voor om die schoef los te krijgen mis met speciale klem er omheen en zo open draaien omdat hij nu bijna dol is. Maar weet waar het probleem nu zit. De motor ligt uit elkaar dus dat hoeven ze ook niet meer te doen. dus het scheelt me nu al ook in onderzoekskosten. Weet iemand wat dit geintje gaat kosten om mijn cab te laten schoon maken. Ik hoop dat dit ook zonder ultrasoonbad kan.

Even los van het bovenstaande. Mijn benzine kraan lekt en moet daar ook een nieuwe voor hebben met nieuwe benzine filter iemand een website waar ik deze kan bestellen voor mijn kawasaki ninja zx6r 1995?. ook is mijn choke kabel gebroken niet het ijzer draad maar de buitenhuls en is dit geplakt met tape ik wilde deze ook vervangen door een totaal nieuwe kabel aan te leggen. mis dit gelijk te laten doen? weet iemand hier ook een site voor waar ik zulke kabels kan bestellen of hoeveel dit kost het te laten repareren lijkt me een behoorlijke *** klus.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
onzin...

sorry...

als de gasnaald blijft hangen, stroomt er geen benzine over...
dat kan alleen als de vlotternaald niet meer zijn werk doet, en dat is dat dingetje op mijn foto... IN de vlotterbakjes...

de gasnaald die je beschrijft zorg idd WEL voor een lucht benzine mengsel.. maar heeft niks
te maken met overlopende carbs...
de motor zal er wel rottig door gaan lopen, dat dan weer wel... omdat je op 1 cilinder meer gas blijft geven als op de rest... de carbs zullen dus ook opnieuw gesynced moeten worden als je ermee klaar bent...

het probleem wat je dus zag, staat los van je verzopen cilinder... je hebt dus meer als 1 probleem...

vervuiling is waarschijnlijk wel een aardige gok op een oorzaak van je ellende... utrasoon laten reinigen.... kost een paar tientjes...
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt hij loopt nu ook niet meer over alleen de gasnaald als ik het goed heb bleef dus hangen.

Is het erg als je niet synchroniseerd ? er komt nu wel af en toe een klap uit me uitlaat , is dit erg?.

pfff gedoe ook allemaal heb je hem laten repareren en is het probleem er nog steeds teminste nu even niet meer op die klappen uit mijn uitlaat af en toe dan. Maar ken nog wel iemand die het spul heeft om dit te doen. En anders toch maar ultrasoon. Iemand een goed bedrijfje in de buurt van Ridderkerk/Rotterdam die hiermee goed is in het reinigen en eventueel onderhoud ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan