Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeg, ga jij ff aan de patat sate wil je!goede raad: haal de motor uit elkaar..
goede raad: haal de motor uit elkaar..
Dan is dat spul iig nog wel in orde d8 ik zo. Tenzij je op de motor remt en je je olie in het aparte tankje hebt zitten....(niet doen hoor!).weet je nog zo een goed idee!!i(
als het morgen niet beter is ga ik er bougie eens uithalen
hij heeft omgeveer een 2000km gereden nu met nieuwe cilinder erop nieuwe krukas en koppeling
een goede raad dat ik kan geven koop geen 2takt
Niet meer doen hoor, of mengsmering in je tank gooien.het is helamaal in orde nu heb een nieuw bougieke gestoken en gaat nu lekker door tot zijn 12.500 toeren en begind dan pas te minderen
zou graag nu eens mijn top testen
LFT
dan ben ik nu niet zo goe bezig denk ik, ik rem bijna altijd op de motor en ik doe mijn 2takt olie in het bakje dat er voor diend (maar ik tank wal super98 is vetiger dan 95)
Van jou had ik toch een heel ander antwoord verwachttjoh, rij ik toch al bijna een jaar 2-takt. Heb het blok in die tijd 2x binnenstebuiten gekeerd, en heb daar nog nooit bij nagedacht!!! maar je hebt idd helemaal gelijk
Als je olie bijmengt in de tank dan wordt toch je mengsel armer? (Olie is dikker dus de sproeier moet iets groter).
Maar misschien werkt dat, indien niet overdreven, juist de goede kant op want als ik vroeger in mijn brommers ipv 95 Duitse 91-er tankte moest ik altijd het mengsel een pietsie rijker stellen (luchtschroefje iets verder "vast") om zelfde kracht en toeren te houden.
Dus denk ik dat als je van 95 naar 98 gaat, het mengsel een fractie armer moet worden geregeld.
Houd wel je temperatuur in de gaten.
Kijk eens naar je contacten van de draden tussen de temperatuur sensor en je temperatuur meter. Kan zijn dat er iets los zit/gecorrodeerd is, en de meter dus meteen het volle pond aangeeft.temperatuur in de gaten houden zal moelijk gaan die werkt niet helemaal goed die staat altijd in het rood. vanaf ik hem start staat die al op 120°c maar de motor staat nog zeker niet warm