Probleem met achterlicht Yamaha XTZ 660

Blijepanda

Rookie
29 okt 2019
25
16
Hoofddorp
Beste forum leden,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Yamaha XTZ 660 98'. Sinds kort valt mijn achterlicht en dagrijverlichting (zitten op zelfde circuit) tijdens het rijden uit. Zodra ik me contact uit zet en weer aanzet dan doet hij het gewoon weer. Ik heb al alle connectoren schoon gemaakt en dit heeft niks geholpen. Het is volgensmij ook geen massa probleem aangezien de rest van me verlichting wel gewoon altijd werkt inclusief me remlicht die op de zelfde plek aard als me achterlicht. Zelf weet ik niet echt meer waar ik het moet zoeken dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

grt.
blijepanda
 
Achterlicht bleek toch niet goed te werken. Ik heb het advies opgevolg het parkeerlicht cirquit vast te maken aan het dimlicht cirquit. Ik heb dit eerst getest door beide draden te depinnen bij de connect naar het contactslot en ze met de hand tegen elkaar aan te houden. Na zeker te weten dat dit de goede oplossing was heb ik het parkeerlicht cirquit vast gesoldeerd aan het dimlicht cirquit. Ik rij nu zo'n anderhalve week er mee rond en me achterlicht doet het weer perfect!

Bedankt voor alle hulp Rob!
 
Terug
Bovenaan Onderaan