Probleem met CV carbs van een Suzuki GSX 1100 F

Status
Niet open voor verdere reacties.

Castlelane

Die hard MF'er
28 mei 2006
277
25
Hellevoetsluis
Ik heb er eentje uit '88. Het probleem is dat enkele van de aan membramen gekoppelde schuiven niet omhoog gaan. Op de rollenbank geeft hij maar 73,5 pk. Nu ben ik geen racer maar er is duidelijk te voelen dat die niet optimaal loopt. Tot 4000 toeren gaat het goed en dan beginnen de problemen. Als je vanaf dat toerental gas geeft smoort hij eerst om daarna langzaam weer toeren te maken. Het behalen van hogere toerentallen heeft hij moeite mee ,zelfs in de lagere versnellingen.
Na het verwijderen van het luchtfilter was goed te zien dat 3 van de 4 schuiven niet omhoog gingen.
Ik heb de membramen er uit gehaald en ik kon de rubbers gewoon verdraaien. Op een duitse http://www.gsxf-1100.de site heb ik gezien dat dit te maken was door op bepaalde punten te solderen zodat het membraam weer vast komt te zitten. Helaas heeft dit niet geholpen.
Mijn vraag is eigenlijk waar het vacuum voor de bovenkant van de membraam vandaan gehaald wordt. Is dat één van de gaatjes aan de cylinderzijde van de carburateur of zit dat ergens anders? Het is trouwens een set Mikuni BST 34SS. Tevens zit er nog speling zoals op het plaatje te zien is.

Greetz Aad

spielung.jpg


scan1.jpg
 
heb nu een Gsxf 1100 als reserve fiets voor mij en mijn mede motorrijders in onze club , mocht een van onze fietsen niet kunnen rijden technies/ of door toedoen van buiten af (ongeluk, vandalisme ,ETC)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan