Probleem met mijn Yamaha R1 2004

Robin.pd

Rookie
2 jun 2022
5
1
Beste Leden.

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Yamaha R1 uit 2004, ik heb alleen momenteel last van een vervelende issue.

Ik was aan het genieten van mijn tour door de polder toen ik op een gegeven moment merkte Waneer ik mijn koppeling in kneep mijn toeren omhoog schoten, ook waneer ik mijn gas loslaat remt hij een stuk minder af op de motor, ik heb me rot gezocht wat het kan zijn alleen kom niet uit,

Ik hoop dat een van jullie toppers een vermoeden heeft wat het probleem kan zijn.

Alvast bedankt voor de genomen moeite om dit berichtje te lezen🙏🏻
 
Beste Leden.

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Yamaha R1 uit 2004, ik heb alleen momenteel last van een vervelende issue.

Ik was aan het genieten van mijn tour door de polder toen ik op een gegeven moment merkte Waneer ik mijn koppeling in kneep mijn toeren omhoog schoten, ook waneer ik mijn gas loslaat remt hij een stuk minder af op de motor, ik heb me rot gezocht wat het kan zijn alleen kom niet uit,

Ik hoop dat een van jullie toppers een vermoeden heeft wat het probleem kan zijn.

Alvast bedankt voor de genomen moeite om dit berichtje te lezen🙏🏻
Gaskabel afstellen?
 
Neem aan dat dit euvel pas opgetreden is ? En daarvoor wel goed reed.
Je zou denken valse lucht maar ik vermoed een sensor dingetje ? Kijk je stekkertjes even na op corrosie en of slecht contact .
Je kunt de motor ook uit (laten) lezen op fouten.
uitgaande stiftje van de was-thermostaat vast/ geoxideerd?
Doet de motor dit ook als deze nog redelijk koud is ?
 
Laatst bewerkt:
Neem aan dat dit euvel pas opgetreden is ? En daarvoor wel goed reed.
Je zou denken valse lucht maar ik vermoed een sensor dingetje ? Kijk je stekkertjes even na op corrosie en of slecht contact .
Je kunt de motor ook uit (laten) lezen op fouten.
uitgaande stiftje van de was-thermostaat vast/ geoxideerd?
Doet de motor dit ook als deze nog redelijk koud is ?
Thanks ik ga hier gelijk naar kijken! Klopt inderdaad dat het pas is opgetreden de motor doet het inderdaad in elke toestand koud en warm
 
Terug
Bovenaan Onderaan