Probleem met uploaden via Imageschack

Joost Frolich

Die hard MF'er
30 jan 2011
379
4
Waddinxveen
Waarom zijn foto's die geplaatst worden in een topic, vrij vaak niet zichtbaar, en staat er bij dat je je aan moet melden bij IMAGESHACK, ik snap hier niks van.

Mensen willen graag meekijken en lezen, en eventueel info verstrekken, maar zonder beeld is dit lastig.

Ik heb meerdere malen getracht te kijken of ik ze zichtbaar kon krijgen, dit kon alleen als je een abonnement op IMAGESHACK neemt. Ik wil graag weten of anderen hier ook problemen mee hebben.
 
Het zou kunnen zijn dat foto's van die site niet voor een ieder te zien zijn als je geen account hebt...

Ik zet mijn foto's op mijnalbum.nl, volgens mij heb je bij die site er geen last van, maar weet het eigenlijk niet zeker... Heb iig nog niet eerder van dat soort problemen gehoord.

Weet niet of je dat bedoeld?
 
Laatst bewerkt:
plaats alles met imageshake.com.
nergens geen last van,heb ook geen abbo.
 
Doe eens een voorbeeld , bijv in de vorm van een link naar een MF-post met zo'n foto erin.

Maar bijv. Onderstaande foto van de mooiste motor ooit zie je ook niet ?
090713_imageshack.jpg
 
Gebruik de uploadfunctie van MF. Verdiep je er even in, en je zal zien dat het snel en handig werkt.
 
Gebruik de uploadfunctie van MF. Verdiep je er even in, en je zal zien dat het snel en handig werkt.

Maar dan komt ie toch in je Documentenlijst?
Die heeft een beperkte ruimte, en is niet op te schonen.

Of is dat ondertussen aangepast?
 
Maar dan komt ie toch in je Documentenlijst?
Die heeft een beperkte ruimte, en is niet op te schonen.

Of is dat ondertussen aangepast?
Beperkte ruimte? Nee hoor.
Dus opschonen hoeft niet. Als je gebruik maakt van mappen/folders blijft het overzichtelijk ook.
 
Irritant, Imageshack mijnalbum en al die bullshit. Dan laadt MF lekker snel, blijft het hangen omdat iemand iets buiten MF heeft geplaatst |(

Voor avatars heb je een optie om avatars van buiten MF niet te laden, maar voor overige plaatjes ben je gewoon aan de leeuwen overgeleverd -O-
 
Beperkte ruimte? Nee hoor.
Dus opschonen hoeft niet. Als je gebruik maakt van mappen/folders blijft het overzichtelijk ook.
Kunnen deleten zou wel handig zijn, en is binnen 1 uur gemaakt, getest en opgeleverd. Ik snap dus niet echt waarom dat niet kan :?
 
Kunnen deleten zou wel handig zijn, en is binnen 1 uur gemaakt, getest en opgeleverd. Ik snap dus niet echt waarom dat niet kan :?
Dat zou ook betekenen dat er dan lege vakjes ipv foto's in de posts komen. Dat is juist wat MF niet wil.
 
'IMAGESHACK??????' > 'Probleem met uploaden via Imageschack'
 
Dat zou ook betekenen dat er dan lege vakjes ipv foto's in de posts komen. Dat is juist wat MF niet wil.
Nu heb je gouden kikkertjes en traag ladende pagina's, en extern gehoste plaatjes zijn wel gewoon te verwijderen, dus het rode kruisjes probleem heb je altijd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan