probleem na vervangen uitlaat

ik heb deze week een nieuwe demper gemonteerd op mijn kawasaki er 6f,
hij deed het eerst goed en er was niks aan de hand totdat ik vanochtend de demper er even afhaalde om de db killer er uit te halen en de demper beter af te dichten omdat hij lekte,

normaal kan ik de motor starten op de zij standaard maar dat kan opeens niet meer,
ik moet hem nu recht op zetten standaard inklappen en de koppeling inknijpen voordat ik hem kan starten, en het neutraal lampje werkt ook opeens niet meer,

ik heb al gekeken of ik het probleem kan vinden maar kan niks vinden,
dus iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
 
ligt niet aan de uitlaat hoor :-)

Maar als het groene lampje niet brand denkt de computer dat hij in een versnelling staat.
En dan kan je alleen starten als standaard & koppeling in zijn (dat hoort zo anders zou de motor weg schieten!)

je moet opzoek waarom het groene lampje niet brand (ondanks dat hij toch in de vrij staat)

er zit een sensor op het motorblok die de vrij detecteer.. ik zou eerst eens kijken of de bedrading van die sensor toevallig is beschadigd (of los gegaan) tijdens de montage van de uitlaat.
(bedrading van sensor tot aan de computer controleren!)

SUC6
 
probleem zit idd aan de draad van de jiffy .stekker los of draadbreuk.Maar je kunt dan ook niet meer wegrijden lijkt mij want dan moet de motor afslaan. kijk ook eens alle zekeringen na. De schakelaar aan de kopp. hendel op het stuur even nakijken en eventueel even kortsluiten,kijken of die werkt.
 
Laatst bewerkt:
heb het probleem gevonden, heb een paar kappen losgehaald en er zat bij het voor tandwiel een heel klein stekkertje deze heb ik denk ik per ongeluk los getrokken toen ik de sensor van mijn uitlaat los haalde, dus stekkertje er weer op en hij deed het weer
ja dacht ik al de vrijloopsensor voor de neutrale versnelling.
 
De heren weten dat u altijd bestemmingsverkeer bent en dat een weggetje dus nooit afgesloten is voor motorfietsen?

Ik neem aan de heren ook lid zijn van de MAG die dit soort dingen aanpakt voor u

Het afsluiten van die mooie weggetjes komt niet door mensen met herriepijpen maar door de mensen die op zondag met zn allen over zo'n mooi weggetje gaan rijden (het is dus mede uw eigen schuld)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan