Probleem onregelmatig lopen Kawasaki zxr750h

Hinko B

Rookie
5 feb 2008
21
0
Boekel
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen met mijn probleem.

Sinds een tijdje ben ik eigenaar van een Kawasaki zxr750h 1990.

Na mijn eerste ritje van zo'n 100 kilometer op de Kawasaki, begon de motor in te houden toen ik hem flink voor het eerst in zijn toeren doortrok. Daarna viel de motor uit en kreeg ik hem niet meer gestart.
Na de motor afgesleept te hebben en hij afgekoeld was, startte hij gewoon weer.
De motor leek weer mooi te lopen en bij een klein rondje (5km) merkte ik al snel dat wanneer hij warm werd, hij weer onregelmatig ging lopen.
Daarna heb ik de motor nog een keer gestart maar deze loopt nu óok bij een koud blok erg onregelmatig. Wanneer je geen gas bij geeft, slaat hij ook direct af.

Weet iemand zo wat dit kan zijn? Ik zelf dacht aan een bobine. Kan je de bobine zelf doormeten? Of moet ik het probleem ergens anders zoeken?

Dank jullie wel alvast voor het meedenken 👍
 
Lang stil gestaan?
Zoja carburateurs vuil.
IDit zou best goed kunnen hoor, ik heb hem via een handelaar gekocht. Bij mij heeft hij een paar maanden stil gestaan

Maar de eerste 100km had ik nergens last van totdat ik hem in de eerste versnellingen tot het rood doortrok. Daarna toen ik het gas losliet, begon de motor in te houden.

Ik zal de carburateurs er eens afschroeven en weg brengen om ultrasoon te laten reinigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan