Probleem s1000rr versnelligsbak

richard1985!

MF'er
22 jul 2014
66
5
noordwolde
Ik weet niet of dit het juiste topic betreft. Maar aangezien het een circuitmotor is:

k heb een probleem met de versnellingsbak van een s1000rr 2015/2016. Met een inrij sessie is dit waarschijnlijk op de testbank gebeurd. versnelling 1,2,3 werken gewoon. Ik krijg hem niet meer verder qua versnellingen. Verder geen gekke geluiden oid. Iemand tips/ ervaring ?
 
Dan word het weg brengen. Als de bak open is zou ik mogelijk ook kunnen zien waar het aan ligt. Mogelijk was er een ( s1000rr ) gebruiker die er "ervaring" mee had. Of kon vertellen wat het meest waarschijnlijk was. Anayway thx voor de reacties!
 
Versnellingsbakken van de S1000RR zijn nogal gevoelig heb ik gemerkt,
Bij mij zat er een tand van de vierde versnellig aan de olieaftapplug. Ik heb de versnellingsbak vervangen en zag daarbij ook dat de schakelstangen aardig gesleten waren.
Mijn advies zou zijn blok eruit en open maken om te zien wat het probleem is, mocht je nog onderdelen nodig hebben van de versnellingsbak geef maar seintje. Ik heb de complete versnellingsbak vervangen dus heb de oude nog over miss kan je daar wat mee.
 
Versnellingsbakken van de S1000RR zijn nogal gevoelig heb ik gemerkt,
Bij mij zat er een tand van de vierde versnellig aan de olieaftapplug. Ik heb de versnellingsbak vervangen en zag daarbij ook dat de schakelstangen aardig gesleten waren.
Mijn advies zou zijn blok eruit en open maken om te zien wat het probleem is, mocht je nog onderdelen nodig hebben van de versnellingsbak geef maar seintje. Ik heb de complete versnellingsbak vervangen dus heb de oude nog over miss kan je daar wat mee.
Good to know!!

Ik breng hem vrijdag of volgende week weg. Mocht ik onderdelen nodig hebben / kunnen gebruiken laat ik het weten.

Er word eerst een analyse gedaan en dan even kijken wat daar uit komt.
 
ja, okee... ik weet verder ook niet wat ik met allebei aanmoet :+

Nouja: Als je vrije slag zou hebben gehad zou er wel eens een pen van de schakelklok af kunnen zijn.. anders heb je, samen met bovenstaand bericht misschien wel wat aan mijn tip verder terug
 
ja, okee... ik weet verder ook niet wat ik met allebei aanmoet :+

Nouja: Als je vrije slag zou hebben gehad zou er wel eens een pen van de schakelklok af kunnen zijn.. anders heb je, samen met bovenstaand bericht misschien wel wat aan mijn tip verder terug
Ik laat het weten als het bekend is.

Volgens mij is het niet echt vrije slag. Hij wil er niet in. Maar je verhaal klinkt logisch al denk ik dat het niet het geval is in mijn geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan