Probleem Suzuki Gsxr 600 k5

Damian.diablo

Rookie
18 nov 2018
2
0
Beste leden,
Ik heb een probleem met mijn suzuki gsxr 600 k5.
Wanneer het gas opengedraaid word komen me toeren niet boven de 12*** uit. Lijkt alsof de motor tegen een begrenzing aanslaat of noodloop.
Vandaag een test run gedaan op een dyna bank en hier uit geconstateerd dat er te weinig brandstof geleverd word.
Brandstof pomp druk gemeten = 3 bar
Bougies vervangen, bobines vervangen.
Nieuwe luchtfilter, brandstof leidingen doorgespoten en nagekeken op knik of beschadiging. Ik heb de injectoren rails los gehaald om de injectoren te controleren op goeie verstuiving maar alles leek in orde.
Het probleem is langzamerhand tot stand gekomen, op het begin stotterde de motor bij 12*** toeren maar trok daarna verder maar ondertussen blijft hij nu constand hangen.

Heeft iemand enig idee waar ik nu verder moet gaan zoeken ?
Heeft de suzuki gsxr 600 k5 een luchtmassa meter ? Die dit zou kunnen veroorzaken ?
Egr kleppen defect ?
Iemand tips ?
 
Geen EGR of LMM. Heb je de brandstofpomp eruit gehad? Is de uitlaat helemaal open van voor naar achter? Zitten de secundaire luchtkleppen er nog in en werken die zoals het hoort? Gaan ze 100% open? Staan er foutcodes in het geheugen?
 
Geen EGR of LMM. Heb je de brandstofpomp eruit gehad? Is de uitlaat helemaal open van voor naar achter? Zitten de secundaire luchtkleppen er nog in en werken die zoals het hoort? Gaan ze 100% open? Staan er foutcodes in het geheugen?

Brandstof pomp heb ik eruit gehaald en geïnspecteerd met het oog, niks raars aan te zien. Uitlaat is volledig open pijp( alleen db killer) ookal geprobeerd zonder te gaan rijden.
En ja de secundaire luchtkleppen zitten er nog in en met stationair gecontroleerd maar rijdend zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten controleren.
Geen fout codes
 
Terug
Bovenaan Onderaan