Probleem TomTom Go Navigation

Energyre

Die hard MF'er
21 feb 2016
917
351
Ik heb altijd TomTom Go gebruikt op mijn Android telefoon waarmee ik dus ook in MyDrive .gpx bestanden kon inladen en deze werden dan gesynchroniseerd. Nu heb ik al even een tijdje geen gebruik meer gemaakt van die telefoon omdat deze alleen aangaat voor ritjes.
Nu heb ik op mijn iPhone al even de nieuwe TomTom Go Navigation app met bijbehorend abonnement. De app voor Android is dus ook vernieuwd, heb de telefoon gisteren weer eens opgestart. Echter ben ik ingelogd onder hetzelfde account als op mijn iPhone en op MyDrive maar hij ziet de routes niet meer '(. Dat het voor de iPhone niet werkte was al lang duidelijk, maar hebben ze deze functie nu ook al uit de Android versie gehaald? Of moet ik per device 1 abonnement kopen? Op de Android ziet hij ook het abonnement wat op de iPhone actief is niet en geeft hij aan dat ik nog in de maand gratis proefperiode zit.

Iemand die dit probleem herkent?
 
Het zijn prutsers bij TomTom. Zorg dat het werkt voordat je een nieuwe versie uitbrengt. En op de iPhone zal het nooit gaan lukken. Dat in combinatie met een nieuwe abonnementstructuur heeft er voor gezorgd dat ik mijn abo op TomTom Go heb opgezegd.
 
Het zijn prutsers bij TomTom. Zorg dat het werkt voordat je een nieuwe versie uitbrengt. En op de iPhone zal het nooit gaan lukken. Dat in combinatie met een nieuwe abonnementstructuur heeft er voor gezorgd dat ik mijn abo op TomTom Go heb opgezegd.

Die van mijn Iphone is nu afgelopen. Ik ga dus ook niet meer verlengen en ik ga denk ik een Rider 550 kopen. Dan heb ik dat gezeur niet meer. Ze gaan er nog wel mee aan de slag beloven ze, maar ik geloof daar niet echt meer in.
 
Die van mijn Iphone is nu afgelopen. Ik ga dus ook niet meer verlengen en ik ga denk ik een Rider 550 kopen. Dan heb ik dat gezeur niet meer. Ze gaan er nog wel mee aan de slag beloven ze, maar ik geloof daar niet echt meer in.

Mijn vrouw heeft een Rider 40, maar die wordt haast niet gebruikt. Ik gebruik nu Sygic op de iPhone voor A naar B, en MRA navigatie voor routes. Voldoet voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan