Probleem voorvork Lekt olie?

Hypertraxxx

MF veteraan
22 mei 2008
1.617
0
Dag allemaal,

ik ben nog relatief nieuw in de motorwereld en zag dat mijn voorvork olie lekt. Zie ook de video. Dit is bij mij weten veel meer dan normaal. Ook op remblok.. HELP '( Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen en een idee wat dit kosten gaat? Ben helaas wel een student. :/

Heeft iemand tips?

Zie flimpje voor duidelijek demonstratie...... :X (normaal word er nooit zo op de voorvork gedrukt alleen dit is even voor de demo :+ )

Ik heb en dubbele remschijf voor. Zou het mogelijk zijn eventueel naar de dealer te rijden? Een kant lijkt nog schoon, maar weet niet zeker, andere kant is helemaal ok.

View My Video
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

ik ben nog relatief nieuw in de motorwereld en zag dat mijn voorvork olie lekt. Zie ook de video. Dit is bij mij weten veel meer dan normaal. Ook op remblok.. HELP '( Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen en een idee wat dit kosten gaat? Ben helaas wel een student. :/

Heeft iemand tips?

Zie flimpje voor duidelijek demonstratie...... :X (normaal word er nooit zo op de voorvork gedrukt alleen dit is even voor de demo :+ )

Ik heb en dubbele remschijf voor. Zou het mogelijk zijn eventueel naar de dealer te rijden? Een kant lijkt nog schoon, maar weet niet zeker, andere kant is helemaal ok.

View My Video

je kan het ook zelf doen. setje oliekeerringen halen a 15,-
en een bok om je voorkant in de lucht te krijgen, vevolgens wiel en voorvork eruit. poten uit elkaar halen, nieuwe oliekeerring en weer inelkaar.
Staan meerdere How-To's op het forum. ff de search gebruiken..
Is goed zelf te doen ;)

Je kan er wel mee naar dealer rijden, ik heb zelfs een keer met 2 lekke keerringen gereden :X
gewoon rustig aan dan kan et wel :) (maar bij dealert kost het al gauw honderd euro)
 
Dag allemaal,