Probleem

wat vindne jullie?

  • verkoper moet mij alles terugbetalen

    Stemmen: 8 50,0%
  • verkoper stort de helft terug, hij is ook zn spullen kwijt

    Stemmen: 1 6,3%
  • hij hoeft niks te betalen, is mijn probleem

    Stemmen: 2 12,5%
  • uitvechten die handel

    Stemmen: 2 12,5%
  • race elkaar erom

    Stemmen: 3 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Momient

Die hard MF'er
14 dec 2005
750
0
Amsterdam
enige tijd terug heb ik een setje remklauwen overgekocht van een MFer, prijs was goed, we waren erover uit; ik netjes betaald (2x, MFer had geld netjes teruggestort) nu is het pakketje wat hij via zijn werk gestuurd had niet aangekpmen en de PTT is het wslk kwijt; omdat hij het via zijn wer gestuurd heeft, zat er geen barcode op en is het ook niet terug te storten. hij kan dus niet bewijzen dat hij het verstuurd heeft, enkel zijn woord
wat vindne jullie?
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt wel geld betaald maar niets ontvangen.

Verkoper heeft geld ontvangen maar niets geleverd (het hoe en waarom doet er dan niet toe, had ie het maar aangetekend moeten versturen)

Hij heeft imho gewoon pech, maar blijft zijn probleem.

Je met dus gewoon je geld terugkrijgen

Maar ja, wie ben ik :+
 
dat is stom.

ALTIJD via het postkantoor. kan je dmv track & trace kijken waar ie blijft.

nu kan je naar je geld fluiten, tenzij je met een liefdadigheidsinstelling zaken hebt gedaan... ;)

nu maar hopen dat je de postbode schaakt met zn nieuwe happers op zn scoot. :P
 
Hebben jullie al een vermissingsformulier aangevraagd bij TPG?
 
niet goed, geld weg garantie???
:+
sluit me aan bij BasE..

Maar ik zou het wel proberen om me geld terug te kunnen krijgen natuurlijk :)
 
Het is altijd lastig zulke vertrouwens kwesties, geen van jullie kan wat bewijzen. Jij kan niet bewijzen dat je het niet ontvangen hebt, hij heeft geen bewijs dat hij het heeft opgestuurd. De volgende keer zal je niet meer "zomaar" geld storten op de rekening van een ander. Het nare is vaak dat onder rembours aangekochte produkten vervolgens weer zo duur worden dat het geen zin heeft om het te kopen, of je vind het gewoon zonde van het geld.

Je kunt natuurlijk elkaar erom gaan wantrouwen of kwaad worden maar daar heb je niks aan. Volgens mij is hier geen oplossing voor te vinden.
 
Het is altijd lastig zulke vertrouwens kwesties, geen van jullie kan wat bewijzen. Jij kan niet bewijzen dat je het niet ontvangen hebt, hij heeft geen bewijs dat hij het heeft opgestuurd. De volgende keer zal je niet meer "zomaar" geld storten op de rekening van een ander. Het nare is vaak dat onder rembours aangekochte produkten vervolgens weer zo duur worden dat het geen zin heeft om het te kopen, of je vind het gewoon zonde van het geld.

Je kunt natuurlijk elkaar erom gaan wantrouwen of kwaad worden maar daar heb je niks aan. Volgens mij is hier geen oplossing voor te vinden.
Oww??
misschien dat het komt omdat ik in een durp woon, maar ik vind het af en toe best rendabel om iets onder rembours te bestellen.
voor 10 eurie rij ik misschien net een totale afstand van misschien 100 km..... maar niet met de auto, en zeker niet met de trein.
en gezien de motor niet altijd handig is om pakketjes mee te vervoeren wordt rembours best snel aantrekkelijk hoor :P
 
Oww??
misschien dat het komt omdat ik in een durp woon, maar ik vind het af en toe best rendabel om iets onder rembours te bestellen.
voor 10 eurie rij ik misschien net op en neer naar den bosch met de motor... maar niet met de auto, en zeker niet met de trein.
en gezien de motor niet altijd handig is om pakketjes mee te vervoeren....
:)
O.K. als je een digitale camera hebt besteld van 300 euro heb je gelijk.
Maar als jij een ding koopt van 20 euro en vervolgens 10 euro rembours moet betalen stijgen je kosten met 50% en dat is veel!!!
 
even voor de goede orde: de verkoper heeft al aangeboden om het geld terug te storten
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even geduld hebben kan soms even duren bij tante pos. ;)

full


www.leeuwardercourant.nl/article290292.ece
 
Ik zou zeggen....split the difference.

Het is niet de fout van 1 van jullie en gedeelde smart is halve smart.

Laat even weten wat je gedaan heb..( en maak TT blij... *D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan