Probleempje met de display VFR 800 FI (1998)

YeahBaby

Rookie
19 jul 2009
6
0
Oudegem
Goeiedag allen,

Reeds enkele weken is dit eigenaardig akkefietje aan de gang:
Soms als ik m'n fiets start reset z'n klok en dagteller spontaan, dit is intussen reeds een 6-7 keer gebeurd, echter is het ook niet elke keer...
Meestal gebeurd het als hij lang niet gedraaid heeft en ik met choke moet starten.

Kan dit te maken hebben met een slechte zekering oid, voor ik alles begin open te gooien?
 
Volgens mij is de accu van de TS nieuw (4 maanden) en dus lijkt het voor de hand te liggen dat de SR kapot is. Al helemaal omdat deze fiets er bekend om staat. Dat neemt niet weg dat je niet gelijk zou kunnen hebben. De toekomst zal het leren in dit geval.

Ik durf ook wel te beweren dat de TS nog niet van z'n probleem af is. Ik durf te wedden voor een virtuele taart.

Ah, nu ik alles terug lees ja, als zijn accu 4 maanden oud is dan is ook volgens mijn stelling de kans groter dat de SR kapot is dan de accu.
 
ik lust wel'n bakje... en doe mij maar'n stukje flan _O-

Maar goed, ik neem alles aan dus besef ik best dat het probleem mogelijks niet permanent verholpen is, ik leer er elke dag over bij, moest het nu wederkeren ondanks beter accu-onderhoud weet ik meteen wat te doen dankzij jullie bijdrage!
Bedankt, Motorforummers *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan