Probleempje

Anton

Rookie
11 apr 2002
29
0
Spijkenisse
Hay boys and girls.
Zit nu pas ongeveer een week te stoeien op het forum.
Maar het probleem is dat ik zo langzamerhand al ver-
slaafd begin te raken aan dit forum.
Is dit gevaarlijk!( weinig slaap, problemen met de
echtgenote,te laat op het werk ), of valt het wel mee?
Of zijn er misschien al enkele van jullie in therapie?
 
No problems at all, geen problemen met vriendin, niet slaap te kort (naja eigenlijk wel, maar niet door het forum) en over het algemeen niet te laat op het werk. Wel is het zo dat ik af en toe onder het werk ff een berichtje post als er niets te doen is.
 
Best wel verslavend })

Ik raad je dan ook aan geen MSN of ICQ te installeren/bekend te maken.
Ben je nog meer tijd kwijt :(
 
[me]poohbeer heb een redelijk goedkoop afkickcentrum voor de echte addicts.. resultaten zijn er, nog effe en 'k sta niemeer op nr. 1 ;) [/me]
 
Ik ken het gevoel. ;)
begin er ook al aardig verslaafd aan te raken.
En aangezien ik nu niet kan rijden tot ik een andere motor heb kan ik slechts over motoren lullen ;(
AAAARGH :( :(
(sorry hoor, heb laatste paar dagen last van woede uitbarstingen, zal met mooiere weer wel erger worden) ;)
 
[me]poohbeer heb een redelijk goedkoop afkickcentrum voor de echte addicts.. resultaten zijn er, nog effe en 'k sta niemeer op nr. 1 ;) [/me]
dat zal bij mij alleen maar Inet disablen zijn, anders is dit precies zoals velen hier

te laat in bed, te laat op werk, de hele dag op werk MF, thuis komen en MF, MF uit de lucht door onduidelijke storing > geen leven meer ........
 
dat zal bij mij alleen maar Inet disablen zijn, anders is dit precies zoals velen hier

te laat in bed, te laat op werk, de hele dag op werk MF, thuis komen en MF, MF uit de lucht door onduidelijke storing > geen leven meer ........
Komt mij bekend voor :P
Maar dat had ik ook al voordat ik actief met MF begon ;)
 
heeft m'n productiviteit op't werk de laatste weken inderdaad wat naar beneden gehaald... hehe, toetterniettoe, ze kunnen mij niet missen })

hmm MSN... heb ik hier op staan, zal'k es instellen in m'n profiel :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan