Probleempje?

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Ik heb misschien wel een probleempje....

Heb een Kawa ZX-6R gekocht, maar weet niet of ik het ding in de achtertuin kan krijgen. Moet nl een draai maken in een pad van 1.40m breed, dan haaks de hoek om, een poort van 1.30 m door langs een 15 cm dikke muur. Als ik het muurtje gepasseerd ben, loopt de tuin zelf wel breder uit.

Weet iemand of dit te halen is met een ZX-6R of iets soortgelijks?
 
Situatieschets:

probleem.jpg

 
Moet kunnen.Ik heb dezelfde motor en bij mij is het ook krap aan.Heb wel de deur verbreedt.Maar met een beetje draaien en wat heen en weer getrek moet het wel lukken.Suc6 ermee :)
 
Heb nagenoeg dezelfde situatie. Ik rijdt hem er echter achteruit in (rijd een stukje door, en steek hem vervolgens acteruit door de poort). Gewoon er in rijden lukt mij echt niet....er uit wel, maar met 4 X steken of zo..........

Maar mijn oude buurman had ook zo'n motor-mover (tilt je achterwiel op zodat je je 8erkant dwars kunt verrijden), waarbij hij hem zelfs in de schuur kreeg!
 
Achteruit sturen geeft meer ruimte.

Ook gewoon erop blijven zitten scheelt een hoop.
 
Wat moet ik me bij zo'n moto-mover voorstellen? Heb je pics?
ik ben te goed voor deze wereld.... ;)

ik heb ze maar ff gemaakt
entree.jpg

1: blik van buiten naar binnen....
2: destijds vloerbedekking aan de muur gehangen om kuipdelen van toenmalige gele triumph daytona te beschermen... ook bij de deurposten... werkte prima
3: op zijn plek
4: close up... rode schotten zijn schuifbaar, dus er kunne dikke rubbers in.
 
Heb een Kawa ZX-6R gekocht, maar weet niet of ik het ding in de achtertuin kan krijgen. Moet nl een draai maken in een pad van 1.40m breed, dan haaks de hoek om, een poort van 1.30 m door langs een 15 cm dikke muur. Als ik het muurtje gepasseerd ben, loopt de tuin zelf wel breder uit.

Weet iemand of dit te halen is met een ZX-6R of iets soortgelijks?

Probeer het eens
 
neem wel toezicht en hulp mee voor als het niet gaat lukken, terug valt niet mee, en ik spreek uit ervaring :}
 
Zou het kunnen proberen, als ik de fiets thuis zou hebben... Fiets komt na examen (in sig staat hoe lang nog), maar moet voor die tijd nog iets anders regelen als het niet zou gaan... vandaar deze vraag aan de meer ervaren mensen die ook redelijk krap mogen draaien...

Met moto-mover is altijd een optie als het niet past, waarschijnlijk goedkoper dan stalling elders regelen (en zeker makkelijker).... Als een moto-mover tegen een drempeltje van ong. 1,5 cm kan... (drempel tussen pad en tuin....) Voorste beugel lijkt me nogal laag.

Guz: Die draai is wel erg krap... Gang 1 m, deur standaard (90cm) ? lijkt me zelfs met mover nog krap aan, niet?
 
Schop ^^

Weet iemand waar ik zo\'n Motor-mover zou kunnen kopen / uitproberen en wat dat kost ?

Alvast bedankt.
 
Bij elke zichzelf respecterende motordealer :P

Uhm geen idee, maar ik verwacht tussen de 100 en 200 piek.
 
Aha, thanx.
Ik wist niet of het een echt serieproduct was.

Zal eens een zichzelf respecterende motordealer gaan bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan