Problemen bestellen kaartjes TT

T.nar

MF'er
27 aug 2001
217
0
Hebben jullie ook problemen met het bestellen van kaartjes via internet?

Ik had via de site van de TT in november al kaartjes besteld, staat er in januari dat door een server crash de bestellingen kwijt zijn geraakt. Ik bestel daar opnieuw, staat er deze week dat er in de periode van december tot maart weer een server crash is geweest. Ik vind dit maar erg amateuristisch voor zo'n groot evenement. Ik heb nu maar gewoon via een e-mail besteld en een reactie ge-eist.

Meer mensen problemen?
 
nee, want wij bestellen altijd een jaar van te voren en analoog. Maar het is natuurlijk van de zotte dat ze door een serverstoring hun data kwijt zijn. Dat mag met zoiets niet gebeuren, dan moeten ze maar zorgen dat ze het beter/vaker/ook niet digitaal hebben opgeslagen. |( |(
 
Vorig jaar hetzelfde probleem waardoor we het dus uiteindelijk met een mindere plek moesten doen.
Het beste is om je bestelling telefonisch te bevestigen.
 
Vorig jaar TT kaarten via internet bestelt Nope.
Idem voor SBK
Voor dit jaar in november vorig jaar kaarten per fax bestelt, kreeg in Februarie de boodschap dat kaarten zijn toegewezen, zijn 4 maart afgeschreven heb tot op heden nog geen kaarten ontvangen, Is inderdaad zootje daar ;( ;( ;(
 
Ik heb nu een email gehad dat ze besteld zijn, dus het is als het goed is geregeld nu, hopelijk.
 
Wij betalen ze altijd in maart ofzo en krijgen ze ongeveer in juni. Is altijd goed gegaan.
 
Nog beter is: 2 kaartjes voor de TT winnen op Street or Track in Tiel, met loten van Riders for Health :) :) :)
[edit] oh, bedenk me opeens dat ik ga verhuizen volgende week en nog geen nieuw adres heb doorgegeven...ohooooooh [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan