problemen bij remvloeistof vervangen

Ben Lazerus

Rookie
5 mei 2004
3
0
Bergen op Zoom
Hallo iemand,

Ik ben met het opknappen van een suzuki GS750E uit 1979 bezig en nu heb ik de remvloeistof bij de remklauwen van de voorrem eruit laten lopen. Reservoir schoon gemaakt en vervolgens gevuld met remvloeistof. Pompen met de hendel, maar er is helemaal geen druk verandering. Ontluchting open draaien en pompen helpt ook niet. De remvloeistof wil gewoon niet de leidingen in, |( . Wie kan mij zeggen wat ik fout doe?

Bijlage: RGV250.jpg
 
probleem is al opgelost, er was te weinig tegendruk in de leidingen en heb dit opgelost door elke keer hendel in te knijpen vinger op de klauwtoevoer en dan de hendel weer los laten en zo de leiding vol pompen. en toen ontluchten. MOOI
 
ok ..je moet eens bij hein gericke langs gaan,daar heb ik laatst een apparaat gekocht waarmee je gemakkelijk het spulletje kan ontluchten cq verversen . werkt als volgt : is een soort pistool met slangen plus reservoir ,slang sluit je aan op ontluchtingsventiel ,deksel van potje verwijderen en met pistool gaan "zuigen" ,potje in de gaten houden dat je die steeds weer bijvult ,bij verse vloeistof kun je het opgevangen vloeistof (reservoir pistool ) weer teruggieten ..echt dit app. werkt echt erg goed ...


ps kost wel 50 pleuro ,maar je bent van het geknoei af .....s6
 
Terug
Bovenaan Onderaan