Problemen Husqvarna 610

SmeeTz

MF'er
17 sep 2007
86
0
Neerpelt
Hey, ik heb een husqvarna 610 TE van 1997 gekocht. De man vanwie ik hem gekocht had vertelde me dat hij al een half jaar stilstond en dat waarschijnlijk de zuiger versleten was of de zuigerveren.
Nu heb ik hem na een paar uur aan de gang trappen kunnen starten. Maar de motor valt direct uit als hij niet op hoge toeren komt. Ook start hij zeer moeilijk. Ook maakt het motorblok een licht rammelend geluid als ik de zuiger op en neer laat gaan met kickstart. Ik kan moelijk zeggen of hij veel compressie heeft (heb nognooit een 610cc gehad) maar naar mijn inziens toch redelijk veel.
Ik heb nog niets nagekeken maar ik wou weten of iemand al dezelfde problemen heeft gehad.
Ik hoor het wel alvast bedankt!
 
Tsjah,

2e hands viertakt kopen, direct open trekken en diverse spelingen/lagers controleren.

Dus denk dat jij dat ook moet gaan doen..
Opentrekken, en alles nakijken. Dan zal het probleem wel naar boven komen.

Succes.
 
Tijd vr je carb es los te halen, nwe inlaatrubber kopen, filter kuisen en natuurlijk ook de carb.
Sproeierbezetting controlleren en gasnaald.
Meer info kun je vinden bij het grote husqvarna topic, hier kun je ook het wphb downloaden voor je motor, de carbsettings en vragen stellen.
Wen je daarvoor beter naar dit topic.
 
Men carb. schoonmaken enzo is geen probleem. Alleen ben ik niet zo bekend met het ineen een 4takt. En dan bedoel ik het (de)monteren van nokkenas tov krukas maarja kga hem zoieso toch moeten opgengooien.

Oja en waar kan ik dan ergens dat whb downloade? Ben niet echt zo een computerknobbel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan